Przetargi.pl
Zamówienie z wolnej ręki na udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 66 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 z późń. zm.) na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Chopina 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6975900, 6975901 , fax. 023 6975904
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Chopina 6 6
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6975900, 6975901, fax. 023 6975904
    REGON: 51093639100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.dzialdowo.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie z wolnej ręki na udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 66 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 z późń. zm.) na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla bezrobotnych z FP zgodnie z Planem Szkoleń na 2009 r. Tematyka szkoleń: 1. Operator maszyn budowlanych kl. III-koparka-5 os.,koparko-ładowarka-5 os., ładowarka-3 os.,spycharka-2 os. 2. Kierowca operator wózków widłowych-20 os. 3. Nowoczesny sprzedawca-25 os. 4. Aktywne poszukiwanie pracy-30 os. 5. Florysta-bukieciarz-dekorator-10 os. 6. Spawacz metodą TIG/ MAG-5 os. 7. Uprawnienienia SEP do 1 kV-15 os. 8. Operator sprzętu drogowego-równiarka-3 os., walec-3 os. 9. Przewóz rzeczy-5 os. 10. Przewóz towarów niebezpiecznych-5 os
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655) oraz posiadający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. Nr 69 z 2008 r. poz. 415 z późń. zm.). Kryteria oceny: 1. zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - układ treści, udział zajęć praktyczny - 0 - 5 pkt 2. wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra - 0 - 5 pkt 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej w odniesieniu do danego szkolenia (w tym: poziom posiadanego wykształcenia, posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe) - 0 - 10 pkt 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki (w tym: jakość wykorzystywanego podczas szkolenia sprzętu i urządzeń, w tym również urządzeń klimatyzacyjnych, oraz wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznych), miejsce zajęć w aspekcie dogodnego dojazdu na zajęcia przez uczestników - 0 - 10 pkt 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia (w tym: wskazanie kierownika szkolenia, rodzaj kontroli przebiegu szkolenia) - 0 - 5 pkt 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 0 - 5 pkt 7. sposób sprawdzenia efektywności szkolenia - 0 - 5 pkt 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0 - 5 pkt 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 0 - 5 pkt 10. doświadczenie - liczba przeszkolonych osób ilość szkoleń zrealizowanych grupowych szkoleń w danym zakresie w 2008 roku - 0 - 5 pkt 11. koszt szkolenia oceniany wg przedstawionego preliminarza kosztów - 0 - 30 pkt 12. Indywidualna ocena oferty szkoleniowej dokonana przez członka komisji (ocenie poddane będą m.in.: dotychczasowa współpraca z PUP, przedłożone referencje, efektywność dotychczasowych szkoleń, wyniki badań ankietowych osób bezrobotnych) - 0 - 10 pkt Maksymalnie 100 pkt

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - układ treści, udział zajęć praktycznych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.dzialdowo.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach