Przetargi.pl
Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie następujących szkoleń: Część 1 przedmiotu zamówienia Brukarz - 16 osób. Część 2 przedmiotu zamówienia: Pracownik terenów zielonych - 12 osób.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 646-42-92 , fax. 89 646-29-56
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 646-42-92, fax. 89 646-29-56
    REGON: 51093013500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.ostroda.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie następujących szkoleń: Część 1 przedmiotu zamówienia Brukarz - 16 osób. Część 2 przedmiotu zamówienia: Pracownik terenów zielonych - 12 osób.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi zapewnić: 1.Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia. 2.Odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia. 3.Zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz maszyny i urządzenie umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego. 4.Bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 5.Nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. Wykonawca również musi: 1.Uczestnikom w trakcie zajęć zapewnić poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów. 2.Wyposażyć uczestników w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych. 3.Wyposażyć uczestników w materiały dydaktyczne, biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania, podręczniki, itp. wszystkie materiały dydaktyczne i biurowe uczestnicy muszą otrzymać na własność. 4.Uczestnikom przygotować identyfikatory. 5.Prowadzić stały nadzór nad przebiegiem kursu. 6.Prowadzić dokumentację księgową kursu w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki. 7.Prowadzić dokumentację przebiegu kursu w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników otrzymania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp. 8.Absolwentom, którzy ukończyli kurs wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 Rozporządzenia MEN z dnia 16 października 2012 r. (Dz. U. z dn. 3-01-2012 r. poz. 7) oraz certyfikat potwierdzający zdobycie umiejętności zawodowych (wzór załącznik nr 5 do siwz). Kursy realizowane są w ramach Algorytmu i są szkoleniami zamkniętymi, nie dopuszcza się udziału innych osób nież osoby skierowane przez Zamawiającego. Zasady ogólne organizacji kursów: Szkolenia muszą być realizowane w oparciu o obowiązujące w tym zakresie akty prawne oraz obejmować tematykę dostosowaną do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje, w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem http://www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl/ oraz podstawy programowe kształcenia w danym zawodzie. Do wymiaru godzinowego kursów nie wlicza się czasu przerw i egzaminów. Godzina dydaktyczna = 45 minut. Godzina zegarowa = 60 minut. Absolwentem szkolenia może zostać uczestnik, który zrealizował program szkolenia, w co najmniej 80%. Zasady szczególne organizacji kursów: Część 1 przedmiotu zamówienia: Brukarz Kursem zostanie objętych 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. Zajęcia muszą zostać przeprowadzone na terenie Miasta Ostróda. Kurs musi zostać przeprowadzony w wymiarze 184 godzin na osobę. Program kursu musi zawierać następujące bloki tematyczne: 24 godziny dydaktyczne - teoria, w tym bhp, 160 godzin zegarowych - praktyki. Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone w ciągu 3 dni. Zajęcia praktyczne muszą zostać zrealizowane w ciągu 27 dni. Zajęcia muszą odbywać się od godziny 7.30 do godziny 14.30 codziennie od poniedziałku do piątku. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy oraz święta. W ramach szkolenia praktycznego uczestnicy w szczególności muszą nauczyć się wykonywać czynności związane z: -przygotowaniem podłoża - wykonanie podsypek, utwardzanie podłoża, -układaniem kostki brukowej, -układaniem krawężnika drogowego, -układaniem krawężnika ogrodowego. Zamawiający na ulicy Jana III Sobieskiego 5 w Ostródzie udostępnia nieodpłatnie teren do przeprowadzenia zajęć praktycznych o wymiarze ok. 200 metrów kwadratowych do układania kostki brukowej i krawężnika ogrodowego, oraz teren o wymiarze 70 metrów bieżących do układania krawężnika drogowego. Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń, w których uczestnicy szkolenia mogliby przygotować się do zajęć praktycznych. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie brukarza. (kod zawodu 711601 wg Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. nr 82 poz. 537 z późn. zm.) Część 2 przedmiotu zamówienia: Pracownik terenów zielonych Kursem zostanie objętych 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. Zajęcia muszą zostać przeprowadzone na terenie Miasta Ostróda. Kurs musi zostać przeprowadzony w wymiarze 184 godzin na osobę. Program kursu musi zawierać następujące bloki tematyczne: 24 godziny dydaktyczne - teoria, w tym bhp, 160 godzin zegarowych - praktyki. Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone w ciągu 3 dni. Zajęcia praktyczne muszą zostać zrealizowane w ciągu 27 dni. Zajęcia muszą odbywać się od godziny 7.30 do godziny 14.30 codziennie od poniedziałku do piątku. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy oraz święta. W ramach szkolenia praktycznego uczestnicy w szczególności muszą nauczyć się wykonywać czynności związane z: -przygotowaniem podłoża do wysiewu trawy, -doborem i rozłożenie odpowiedniej ziemi pod wysadzane rośliny, -nasadzaniem drzew iglastych, krzewów i roślin ozdobnych, wysiewanie trawników, sadzenie żywopłotów, -koszeniem i wykonywaniem prac związane z porządkowaniem i pielęgnacją terenów zielonych. Zamawiający na ulicy Jana III Sobieskiego 5 w Ostródzie udostępnia nieodpłatnie teren do przeprowadzenia zajęć praktycznych o wymiarze ok. 200 metrów kwadratowych do przygotowania podłoża i wysiewu trawy, teren do wysadzenia trzech świerków srebrnych o wysokości nie mniej niż 150 centymetrów, teren o powierzchni 55 metrów kwadratowych do nauki pielęgnacji terenów zielonych, teren o wymiarze 160 metrów kwadratowych do przygotowania podłoża. Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń, w których uczestnicy szkolenia mogliby przygotować się do zajęć praktycznych. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie pomocniczego robotnika przy konserwacji terenów zielonych. (kod zawodu 921301 wg Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. nr 82 poz. 537 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostroda.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach