Przetargi.pl
Zamówienie: na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu POKL.09.01.02-16-086/11 pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Gogolin ogłasza przetarg

  • Adres: 47-320 Gogolin, ul. Krapkowicka 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4076800 , fax. 77 4666247
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gogolin
    ul. Krapkowicka 6 6
    47-320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 77 4076800, fax. 77 4666247
    REGON: 53141307600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie: na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu POKL.09.01.02-16-086/11 pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia 4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych oraz opieki psychologicznej w czterech szkołach PSP dla klas I - III w ramach projektu pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualizacji rozwoju uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Gogolin, dostosowanie do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz możliwości psychofizycznych. wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno-wychowawczego w klasach I-III. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów. Prowadzenie zajęć z zaburzeniami umiejętności szkolnych poprzez poprawę umiejętności czytania oraz poprawę umiejętności zastosowania działań matematycznych przez uczestników. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez usprawnienie wymowy. Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników, a także zajęcia dla uczniów uzdolnionych poprzez rozwój uzdolnień i wzrost wiedzy z zakresu prowadzonych zajęć. Poznanie 7 technik plastycznych. A także prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych oraz terapeutyczno - integracyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, które mają na celu wzrost samooceny uczestników oraz poprawę zachowań społecznych, usuwanie przyczyn problemów w nauce. Wzmocnienie motywacji do nauki. 4.2 Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 29 czerwiec 2012. Każdy uczeń w projekcie powinien być objęty minimum 30godzinami zajęć. Grupy powinny być utworzone zgodnie z projektem. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (dokumentacja fotograficzna, programy prowadzonych zajęć, prace uczestników, karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności, ankiety, wywiady z nauczycielami, testy, diagnoza) c) pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań. d) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załączniki do SIWZ, które będą stanowić załączniki do umowy. Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Części od 1-9 miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 im. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO w GOGOLINIE ul Strzelecka 39, 47-320 Gogolin Część 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 105 godzin dla 24 uczniów ( 11chłopców i 13 dziewcząt) Część 2 Zajęcia logopedyczne - 70 godzin dla 11 uczniów (8 chłopców i 3 dziewczęta) Część 3 Gimnastyka korekcyjna - 70 godzin dla 16 uczniów (8 chłopców i 8 dziewcząt) Część 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. Ia - 35 godzin dla 6 uczniów ( 3 chłopców i 3 dziewcząt) Część 5 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. Ib - 35 godzin dla 7 uczniów (3 chłopców i 4 dziewcząt) Część 6 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIa- 35 godzin dla 4uczniów (2chłopców i 2 dziewcząt) Część 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIb- 35 godzin dla 6 uczniów (3 chłopców i 3 dziewcząt) Część 8 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIIa- 35 godzin dla 6 uczniów (2 chłopców i 4 dziewcząt) Część 9 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w kl. IIIb - 35 godzin dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewcząt) (razem w cz. 4- 9 powinno być 35 uczniów 17chłopców i 18 dziewcząt) Części od 10-21 miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR. 3 im. JANA BRZECHWY z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI oraz FILIĄ w ZAKRZOWIE ul. Krapkowicka 141 47-320 Gogolin Część 10 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. I- II, 30 godzin dla 7 uczniów (5 chłopców i 2 dziewcząt) Część 11 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. IIIa i IIIb, 30 godzin dla 5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewcząt) Część 12 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu kl. II i III Zakrzów, 30 godzin dla 3 uczniów (3chłopców i 0 dziewcząt) (razem w cz. 10-12 musi być 15uczniów 12chłopców 3dziewczyny) Część 13 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne kl. I i II, 30 godzin dla 7 uczniów (4 chłopców i 3 dziewcząt) Część 14 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne kl. IIIa i IIIb, 30 godzin dla 5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewcząt) Część 15 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne kl. II i III Zakrzów, 30 godzin dla 3 uczniów (3chłopców i 0 dziewcząt) (razem w cz. 13-15 musi być 15uczniów 11chłopców i 4dziewczęta) Część 16 Zajęcia logopedyczne - 35 godzin dla 12uczniów (10chłopców i 2dziewcząt) Część 17 Zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin dla 5uczniów (5chłopców 0dziewcząt) Część 18 Gimnastyka korekcyjna - 90 godzin dla 20 uczniów (10chłopców i 10dziewcząt) Część 19 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych edukacja nauk przyrodniczo -plastycznych kl. I i II, 30 godzin dla 12 uczniów (1 chłopca i 11 dziewcząt) Część 20 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych edukacja nauk przyrodniczo - plastycznych kl. IIIa i IIIb, 30 godzin dla 6 uczniów (0 chłopców i 6 dziewcząt) Część 21 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych edukacja nauk przyrodniczo -plastycznych kl. II i III Zakrzów, 30 godzin dla 3uczniów (0 chłopców i 3 dziewcząt) (razem w cz. 19-21 musi być 21 uczniów 1chłopiec i 20dziewcząt) Części od 22-27 miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. MIKOŁAJA KOPERNIKA w MALNI, z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI Malnia, ul. Podgórna 3 47-316 Górażdże Część 22 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 32godziny dla 9 uczniów (3chłopców i 6dziewcząt) Część 23 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne - 32godziny dla 10uczniów (4chłopców i 6dziewcząt) Część 24 Zajęcia logopedyczne - 32 godziny dla 11uczniów (6chłopców i 5dziewcząt) Część 25 Gimnastyka korekcyjna - 40godzin dla 10uczniów (3chłopców i 7dziewcząt) Część 26 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - 60 godzin dla 39uczniów (16chłoców i 23dziewcząt) Część 27 Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne - 32godziny dla 10uczniów (3chłopców i 7dziewcząt) Części od 28-33 miejsce wykonywania usługi - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH w KAMIENIU ŚL. ul. Klasztorna 2, 47-325 Kamień Śląski Część 28 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 30 godzin dla 6 uczniów (3chłopców i 3dziewcząt) Część 29 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczne - 30 godzin dla 6 uczniów (4chłopców i 2dziewcząt) Część 30 Zajęcia logopedyczne - 30 godzin dla 8uczniów (4chłopców i 4dziewcząt) Część 31 Gimnastyka korekcyjna - 30 godzin dla 13uczniów (6chłopców i 7dziewcząt) Część 32 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo - 30 godzin dla 8uczniów (5chłopców i 3dziewcząt) Część 33 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie - 30 godziny dla 6 uczniów (2chłopców i 4dziewcząt) 4.3 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): usługi edukacyjne i szkoleniowe (CPV: 80000000-4) usługi szkolnictwa podstawowego (CPV: 80100000-5), różne usługi szkolne (CPV80410000-1) usługi psychiatryczne lub psychologiczne (CPV 85121270-6) 4.4 Dopuszcza się składnie ofert częściowych: 33 części. 4.5 Zamówienie realizowane jest na potrzeby Projektu Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 4.6 Wartość zamówienia została ustalona na kwotę brutto (brutto) - całość zamówienia wynosi 64 400,00 zl Poniżej przedstawiono podział nr części, ilość godzin x stawka godzinowa = kwota zł brutto brutto: część 1 105 x 50,00 = 5250,00 zł część 2 70 x 50,00 = 3500,00 zł część 3 70 x 50,00 = 3500,00 zł część 4 35 x 50,00 = 1750,00 zł część 5 35 x 50,00 = 1750,00 zł część 6 35 x 50,00 = 1750,00 zł część 7 35 x 50,00 = 1750,00 zł część 8 35 x 50,00 = 1750,00 zł część 9 35 x 50,00 = 1750,00 zł część 10 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 11 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 12 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 13 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 14 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 15 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 16 35 x 50,00 = 1750,00 zł część 17 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 18 90 x 50,00 = 4500,00 zł część 19 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 20 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 21 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 22 32 x 50,00 = 1600,00 zł część 23 32 x 50,00 = 1600,00 zł część 24 32 x 50,00 = 1600,00 zł część 25 40 x 50,00 = 2000,00 zł część 26 60 x 50,00 = 3000,00 zł część 27 32 x 50,00 = 1600,00 zł część 28 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 29 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 30 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 31 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 32 30 x 50,00 = 1500,00 zł część 33 30 x 50,00 = 1500,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gogolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach