Przetargi.pl
Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych

Powiat Głogowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7282801 , fax. 076 7282817
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
    ul. Sikorskiego 21 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7282801, fax. 076 7282817
    REGON: 39065211100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie oraz serwisowanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych, w podziale na niżej wymienione części zamówienia: Nr Nazwa Wyszczególnienie 1 Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa - Komputer stacjonarny - 2 szt, - Monitor - 1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt, - dodatkowe licencje oprogramowania - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A 2 Zakup komputera przenośnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych - klientów Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych - komputer przenośny - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2B 3 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności - urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2C 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach, aniżeli wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna sprzętu). 4. Dostawa obejmuje dostarczenie sprzętu na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis wraz z kosztami dojazdu w okresie udzielonej gwarancji. 6. W przypadku stwierdzenia wad towaru Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tych wadach Wykonawcę, który naprawi, względnie wymieni i dostarczy towar w okresie objętym gwarancją na swój koszt, w terminie 21 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 7. Wykonawca udostępnia sprzęt zastępczy do czasu usunięcia stwierdzonej usterki. 8. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek za pomocą internetu lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 10. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 11. Sprzęt objęty zamówieniem powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 12. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - Specyfikacje techniczne - załącznik nr 2A - 2C do SIWZ, - Projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją techniczną sprzętu, jak również zgodnie z postanowieniami projektu umowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj.: a) na komputery stacjonarne na okres 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia b) na monitor komputerowy na okres 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia c) na komputer przenośny - 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, d) na urządzenia wielofunkcyjne 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 15. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach