Przetargi.pl
Zakup z dostawą rękawic jednorazowych dla Szpitala.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 043 8438311 w. 355 , fax. 043 843 83 11 wew. 213
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 043 8438311 w. 355, fax. 043 843 83 11 wew. 213
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą rękawic jednorazowych dla Szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rękawice foliowe D - M a100 op 400 2. Rękawice jednorazowe latex XS, S , M , L a 100 op 4 000 3. Rękawice chirurgiczne, lateksowe, jałowe, jednorazowego użytku, z rolowanym rantem , lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, wyjaławiane promieniowaniem gamma. Zawartość protein poniżej 150mg-g dzięki procesowi DePro. Nr 7, Nr 7,5 , Nr 8 -( MAXITEX lub równoważne) Par 21 000 4. Rękawice chirurgiczne jałowe Nr 7,5 - Nr 8,5 (z neoprenu) op 200 5. Rękawice lateksowe - nitrylowe (niebieskie) rozmiar M par 1 000 6. Rękawice Winylowe a100 S, M , L op 4 000 7. Rękawice sekcyjne - rozmiar: 9 , 8 . par 300
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331414200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego) . 5) Próbek oferowanego asortymentu. Koszt próbek ponosi wykonawca. Złożone próbki nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy. Do oferty należy dołączyć oryginalne foldery, prospekty reklamowe zawierające opisy podstawowych - oferowanych parametrów rękawic, sposób ich użycia itp..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach