Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności - mleka i nabiału oraz tłuszczów dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz. ul.Jana Pawła II 37 zgodnie z normami jakościowymi GHP ,GMP lub HACCP . Numer sprawy:DPS-2-III-241/18/2009

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 724-32-47 , fax. 0-44 724-32-47
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jana Pawła II 37 37
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 724-32-47, fax. 0-44 724-32-47
    REGON: 00067850600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności - mleka i nabiału oraz tłuszczów dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz. ul.Jana Pawła II 37 zgodnie z normami jakościowymi GHP ,GMP lub HACCP . Numer sprawy:DPS-2-III-241/18/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności - mleka i nabiału oraz tłuszczów dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi GHP,GMP lub HACCP .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ .Należy dołączyć do oferty zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi o wdrażaniu zasad GHP,GMP lub HACCP .Zamówienie powyżej 14000 euro ,a poniżej progów unijnych .Termin realizacji zamówienia od 1.01.2010r. do 31.12.2010r.Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania w ofercie cześci zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom.Zamawiający nie przewiduje zamówien uzupełniajacych. Osoby uprawnionedo kontaktów z Zamawiającym: p.Grażyna Klimowicz -kier.sekcji, p.Anna Jędrychowicz gł.ksieg. od poniedziałku do piątku w godz.7:00 do 15:00 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art.22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy P.z.p. z dnia 29.01.2004r. z późniejszymi zmianami .Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć pisemne oświadaczenie potwierdzające spełnianie wymogów art.22 i art.24 ustawy P.z.p. wg załącznia 3 i 4 do SIWZ .Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Wymagane wyżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii , która musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach