Przetargi.pl
Dostawy części i akcesoriów do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie i silników do nich oraz opon do tych autobusów

Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Cmentarna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2547432 , fax. 024 2547453
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
    ul. Cmentarna 1 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 2547432, fax. 024 2547453
    REGON: 00121905400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy części i akcesoriów do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie i silników do nich oraz opon do tych autobusów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie A - części i akcesoriów do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie i silników do nich (AUTOSAN H9-35, A0909L-TRAMP, A1010M, AUTOSAN A0808MN oraz silniki B 215,6CT 107-5-1, wysokoprężny 6CT107-3-A-A1-Euro II, Cummins Euro 2 i 4 oraz JELCZ 120 M, M11, M081MB, M 101I oraz silniki SWT 11-300-1, IVECO NEF F 4AE 0682C*C117 EURO 3 i EURO 4, 680 70-1) CPV 3430000-0 - części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Zadanie B - opon do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie CPV 34352200-1 opony do autobusów 2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - części i akcesoria do pojazdów i silników do nich : 2.1. Trwałe oznakowanie części zamiennych, dostawa części zamiennych zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i konstrukcyjnymi wytwórców autobusów w układach kierowniczych, pneumatycznym, hamulcowym. W przypadku zaproponowania zamienników, mają one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami ustalonymi przez producenta pojazdu tzn. mają być tej samej jakości co części montowane w autobusach. Części nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną zwrócone Wykonawcy i będą traktowane jako nie dostarczone. Wykonawca dostarcza sukcesywnie części i akcesoria własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia części i akcesoriów). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi, wad w dostarczonych częściach i akcesoriów, Zamawiający sporządzi Protokół Reklamacyjny wskazując w nim stwierdzone wady. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonej części na nową część na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia pisemnego otrzymania zgłoszenia (protokołu). W toku realizacji umowy ilości poszczególnych części i akcesoriów wymienionych w załączniku - wykaz przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości netto umowy. Zamawiający może w każdej chwili zmniejszyć ilość zamówionych części i akcesoriów w przypadku zmniejszenia lub braku środków finansowych lub z powodu istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego części i akcesoriów, których ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił w ramach wartości zamówienia. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą ma prawo do zmian ilości w asortymencie zamawianych części, tzn. zwiększenie ilości danej pozycji zamówienia kosztem zmniejszenia ilości z innej pozycji. W przypadku nie wyczerpania całości zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym, Zamawiający nie będzie ponosił żadnych skutków prawnych ani finansowych. 2.2.Wymagania do przedmiotu zamówienia: a) części i akcesoria, stanowiące przedmiot zamówienia, należy dostarczać w opakowaniach producenta lub z metką fabryczną, na której powinno znajdować się oznaczenie producenta, numer katalogowy. Wyroby będą oznaczone w sposób przyjęty przez producenta, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów ( Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z późn. zm.) Rozdział 3 - Obowiązki producentów i dystrybutorów w zakresie bezpieczeństwa produktów. b) dostarczone przez Wykonawcę części i akcesoria bez oznaczeń wymienionych w punkcie 2.2. lit. a to znaczy, co najmniej bez oznaczenia producenta i numeru katalogowego nie będą przyjęte przez Zamawiającego i zostaną zwrócone na koszt Wykonawcy. W przypadku niewłaściwych parametrów jakościowych dostarczonych części i akcesoriów, budzących wątpliwość, co do jakości gwarantowanej przez producenta, Zamawiający odmówi zapłaty za dostawę zakwestionowanej partii do czasu rozpatrzenia reklamacji i sporządzi Protokół Reklamacyjny. Wykonawca dokonuje oceny złożonej przez Zamawiającego reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania protokołu faksem. W przypadku niezgodności w ocenie zasadności zgłoszonych roszczeń Wykonawca przekazuje części i akcesoria do niezależnej jednostki badawczej w celu wykonania ekspertyzy w terminie do 14 dni od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego. Niedotrzymanie przez Wykonawcę powyższego terminu będzie skutkowało uznaniem reklamacji i dostarczeniem Zamawiającemu nowych części i akcesoriów w terminie o którym mowa pkt.2.3 lit d. Jeżeli w wyniku dokonanej ekspertyzy reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną Zamawiający zwraca Wykonawcy udokumentowane koszty ekspertyzy, natomiast w przypadku uznania zasadności złożonej reklamacji Wykonawca dostarcza Zamawiającemu nowe części i akcesoria w zamian za zareklamowane i ponosi udokumentowane przez Zamawiającego koszty ich wymontowania i zamontowania. 2.3.Wykonawca będzie zobowiązany realizować sukcesywne dostawy części i akcesoriów do magazynu Zamawiającego w Kutnie ul. Cmentarna 1, według niżej przedstawionych wymagań: a) dowóz części i akcesoriów do magazynu Zamawiającego odbywał się będzie na koszt Wykonawcy, jego transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przez Wykonawcę przewoźnika, b) dostawy będą realizowane według potrzeb zgłaszanych pisemnie przez Zamawiającego, c) dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, d) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w czasie do 72 godzin, liczonym od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę w dniu roboczym. Jeżeli po dniu roboczym, w którym Zamawiający złoży zamówienie nastąpi dzień wolny od pracy (niedziele i święta oraz w soboty), termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni wolnych od pracy, e) zamówienia będą składane przez pracownika Zamawiającego, na druku Zamawiającego, za pomocą faxu, f) potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę nastąpi faxem lub e-mailem następnego dnia po wysłaniu zamówienia przez Zamawiającego do godziny 13:00, g) Wykonawca powiadamia Zamawiającego w terminie, o którym mowa w pkt 2.3. lit .f, o częściach które nie zostaną zrealizowane na bieżąco oraz o terminie ich realizacji. h) W razie stwierdzenia podczas odbioru towaru wad lub braków Zamawiający prześle Wykonawcy reklamację w formie pisemnej. Wykonawca udzieli odpowiedzi na nią w ciągu 3 dni roboczych. Nie udzielenie odpowiedzi przez Wykonawcę będzie równoznaczne z jej uwzględnieniem. Koszty transportu reklamowanego towaru ponosi Wykonawca. 2.4.Wymagania do przedmiotu zamówienia - opony do autobusów : a) dostarczane opony, stanowiące przedmiot zamówienia, winny być fabrycznie oznakowane. b) opony bez oznakowania, o którym mowa w pkt 2.4. lit. a to znaczy, fabrycznie nie oznakowane nie będą przyjęte przez Zamawiającego i zostaną zwrócone na koszt Wykonawcy. W przypadku niewłaściwych parametrów jakościowych dostarczonych opon, budzących wątpliwość, co do jakości gwarantowanej przez producenta, Zamawiający odmówi zapłaty za dostawę zakwestionowanej partii do czasu rozpatrzenia reklamacji i sporządzi Protokół reklamacyjny. Wykonawca dokonuje oceny złożonej przez Zamawiającego reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania protokołu faxem. W przypadku niezgodności w ocenie zasadności zgłoszonych roszczeń Wykonawca przekazuje opony do niezależnej jednostki badawczej w celu wykonania ekspertyzy w terminie do 14 dni od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego. Nie dotrzymanie przez Wykonawcę powyższego terminu będzie skutkowało uznaniem reklamacji i dostarczeniem Zamawiającemu nowego ogumienia w terminie o którym mowa pkt.2.5 lit. d. Jeżeli w wyniku dokonanej ekspertyzy reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną Zamawiający zwraca Wykonawcy udokumentowane koszty ekspertyzy, natomiast w przypadku uznania zasadności złożonej reklamacji Wykonawca dostarcza Zamawiającemu nowe opony w zamian za zareklamowane i ponosi udokumentowane przez Zamawiającego koszty jego wymontowania i zamontowania. Wykonawca dostarcza sukcesywnie opony własnym transportem i na własne ryzyko( m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia opon). 2.5.Wykonawca będzie zobowiązany realizować sukcesywne dostawy opon do magazynu Zamawiającego w Kutnie ul. Cmentarna 1, według niżej przedstawionych wymagań: a) dowóz opon do magazynu Zamawiającego odbywał się będzie na koszt Wykonawcy, jego transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przez Wykonawcę przewoźnika, b) dostawy będą realizowane według potrzeb zgłaszanych pisemnie przez Zamawiającego, c) dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, d) Zamawiający wymaga aby dostawa opon była realizowana co 7 dni, awaryjnie w czasie 72 godzin, liczonym od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę w dniu roboczym. Jeżeli po dniu roboczym, w którym Zamawiający złoży zamówienie nastąpi dzień wolny od pracy (niedziele i święta oraz w soboty), termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni wolnych od pracy, e) zamówienia będą składane przez pracownika Zamawiającego, na druku Zamawiającego, za pomocą faksu, f) potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę nastąpi faxem lub e-mailem następnego dnia po wysłaniu zamówienia przez Zamawiającego do godziny 13:00, g) Wykonawca powiadamia Zamawiającego w terminie, o którym mowa w pkt 2.5. lit .f, o dostawach, które nie zostaną zrealizowane na bieżąco oraz o terminie ich realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania A i Zadania B określony został w Formularzach cenowych (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium Zadanie A - dostawa części, akcesoriów do autobusów i silników do nich - 2 000 zł Zadanie B - dostawa opon do autobusów - 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami określonymi we wzorach umów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.kutno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach