Przetargi.pl
Zakup i dostawa części zamiennych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 677 05 91 , fax. 43 677 07 09
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 43 677 05 91, fax. 43 677 07 09
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa części zamiennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa części zamiennych oraz akcesoriów do pojazdów, maszyn czyszczących i pojazdów specjalnych. 2. Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz części zamiennych określa jednostkowe wartości poszczególnych pozycji w celu określenia cen jednostkowych oraz wyłonienia wykonawcy. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności pojazdów i maszyn. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 5 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować, a w przypadku braku akceptacji Zamawiający może dokonać zakupu u innego Wykonawcy. 3. Części zamienne i akcesoria dla części V postępowania muszą spełniać wymogi opisane w opisie technicznym - załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji dla części I, II, III i IV oraz co najmniej 6 miesięcy dla części V. 4.2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 4.3. Wszystkie dostarczone części muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 4.4. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu. 5. Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy przedmiotu zamówienia telefonicznie lub fax-em. Wykonawca potwierdzi przejecie zamówienia. Milczenie Wykonawcy oznacza przyjecie zamówienia. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy do magazynu, znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku lub Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu, w godzinach pracy Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części: Część II - części do pojazdów Star, Jelcz; Część III - części do traktorów URSUS; Część IV - części do maszyn czyszczących (Oczyszczarka TJS 560, Oczyszczarka OLH 4500, Odkurzacz AS-900, AS-750, Rozsypywarka N9040, Tester SFT, Polewarko-zmywarka, Wirnikowy zgarniacz śniegu, Lotniskowy pług odśnieżny); Część V - części zamienne i akcesoria do pojazdów specjalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 650,00 PLN dla całości zamówienia lub: dla części I - 600,00 PLN: dla części II - 1 400,00 PLN; dla części III - 100,00 PLN; dla części IV - 300,00 PLN; dla części V - 250,00 PLN; 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup i dostawę części zamiennych, nr sprawy 12/PN/2015. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone w pieniądzu z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://32blot.wp.mil.pl/pl/index.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach