Przetargi.pl
Dostawa akumulatorów do samochodów służbowych.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akumulatorów do samochodów służbowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akumulatorów do pojazdów służbowych KWP w Łodzi . Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ, tj. we wzorze umowy. 2.Ilość asortymentu, w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo-cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ, została przyjęta szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna liczba i asortyment zamawianych akumulatorów będzie zależny od potrzeb i posiadanych środków budżetowych, a w razie mniejszych potrzeb Zamawiającego, nie może stanowić roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment był: a)fabrycznie nowy, w pełni naładowany, gotowy do eksploatacji i spełniał parametry opisane w formularzu asortymentowo-cenowym, b)dopuszczony do stosowania, zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31-12-2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz.262 z późn. zm., c)wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy, d)opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku, e)wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, f)oraz musi spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN i posiadać parametry wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach