Zespół Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. Gen. Wł. Andersa w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Henryka Sienkiewicza
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5655254, 5652788 , fax. 825 653 146
- Data zamieszczenia: 2021-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. Gen. Wł. Andersa w Chełmie
Henryka Sienkiewicza 22
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 5655254, 5652788, fax. 825 653 146
REGON: 18247800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zse3lo.ssdip.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”, dalej jako „Przedmiot zamówienia”: 1. Komputer markowy klasy PC wyprodukowany przez jednego producenta (wszystkie zestawy mają mieć identyczne podzespoły sprzętowe). Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych - 16 sztuk 2. Monitor - 16 sztuk 3. Komputer przenośny typu laptop, wyprodukowany przez jednego producenta (wszystkie zestawy mają mieć identyczne podzespoły sprzętowe). Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych - 18 sztuk 4. Projektor - 2 sztuki 5. Pilot do prezentacji (prezenter) - 2 sztuki 6. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 2 sztuki 7. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 2 sztuki 8. Router - 2 sztuki 9. Switch - 2 sztuki 10. Dysk przenośny - 4 sztuki 11. Aparat - 1 sztuka 12. Lampa - 1 sztuka 13. Statyw - 1 sztuka 14. Tablet graficzny - 17 sztuk 15. Specjalne programy do rachunkowości - Licencja dla 17 stanowisk 16. Program biurowy - Licencja dla 17 stanowisk 17. Program graficzny - Licencja dla 17 stanowisk 18. Program do tworzenia i edycji PDF, OCR - Licencja dla 2 stanowisk 19. Program do obróbki wideo - Licencja dla 1 stanowiska Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt, nie krótszej niż 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń klasy UTM z instalacją i wdrożeniem, do zabezpieczenia systemów komputerowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Dodano: 2020-12-29 - Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”
Dodano: 2020-12-09 - DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ USŁUG INFORMATYCZNYCH
Dodano: 2020-09-30 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy"
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy”
Dodano: 2019-02-21 - Zakup twardych dysków
Dodano: 2019-01-28 - Dostawa sprzętu w ramach projektu „Młodzi kreatorzy”
Dodano: 2019-01-02 - Zakup drobnego sprzętu informatycznego i oprogramowania
Dodano: 2018-05-08 - SOSW-TL-2018-dostawy
Dodano: 2018-02-21 - dostawa 1 fabrycznie nowego systemu ochrony UTM
Dodano: 2017-12-07