Zespół Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. Gen. Wł. Andersa w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Henryka Sienkiewicza
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5655254, 5652788, , fax. 825 653 146
- Data zamieszczenia: 2020-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. Gen. Wł. Andersa w Chełmie
Henryka Sienkiewicza 22
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 5655254, 5652788, , fax. 825 653 146
REGON: 18247800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zse3lo.ssdip.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”, dalej jako „Przedmiot zamówienia”: 1. Komputer markowy klasy PC wyprodukowany przez jednego producenta (wszystkie zestawy mają mieć identyczne podzespoły sprzętowe). Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych - 16 sztuk 2. Monitor - 16 sztuk 3. Komputer przenośny typu laptop, wyprodukowany przez jednego producenta (wszystkie zestawy mają mieć identyczne podzespoły sprzętowe). Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych - 18 sztuk 4. Projektor - 2 sztuki 5. Pilot do prezentacji (prezenter) - 2 sztuki 6. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 2 sztuki 7. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 2 sztuki 8. Router - 2 sztuki 9. Switch - 2 sztuki 10. Dysk przenośny - 4 sztuki 11. Aparat - 1 sztuka 12. Lampa - 1 sztuka 13. Statyw - 1 sztuka 14. Tablet graficzny - 17 sztuk 15. Specjalne programy do rachunkowości - Licencja dla 17 stanowisk 16. Program biurowy - Licencja dla 17 stanowisk 17. Program graficzny - Licencja dla 17 stanowisk 18. Program do tworzenia i edycji PDF, OCR - Licencja dla 2 stanowisk 19. Program do obróbki wideo - Licencja dla 1 stanowiska Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt, nie krótszej niż 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. 2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku Postępowania, zwraca się do Zamawiającego w sprawach dotyczących toczącego się Postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność, zgodnie z art. 141 PZP. 4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć we własnym imieniu dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.3 SIWZ. Warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.1 – 6.1.3 SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać łącznie. Wykonawcy tacy wspólnie składają dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1 i 8.3.2 SIWZ. 5. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów opisanych w pkt 8.3.3 SIWZ. Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów wskazanych w zdaniu poprzednim dla podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa urządzeń klasy UTM z instalacją i wdrożeniem, do zabezpieczenia systemów komputerowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Dodano: 2020-12-29 - DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ USŁUG INFORMATYCZNYCH
Dodano: 2020-09-30 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy"
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy”
Dodano: 2019-02-21 - Zakup twardych dysków
Dodano: 2019-01-28 - Dostawa sprzętu w ramach projektu „Młodzi kreatorzy”
Dodano: 2019-01-02 - Zakup drobnego sprzętu informatycznego i oprogramowania
Dodano: 2018-05-08 - SOSW-TL-2018-dostawy
Dodano: 2018-02-21 - dostawa 1 fabrycznie nowego systemu ochrony UTM
Dodano: 2017-12-07