Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ USŁUG INFORMATYCZNYCH

Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-080 Lublin, ul. Niecała 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 665 200 , fax. 814 665 201
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Niecała 14
    20-080 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 665 200, fax. 814 665 201
    REGON: 43121364700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muplublin.praca.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ USŁUG INFORMATYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia: MACIERZ – 1 sztuka, w zestawie: kable FC LC/LC o długości min. 2m, 2 moduły HPE 8Gb Short Wave B-Series SFP+ 1 Pack (AJ716B) lub równoważne. Za równoważne zostaną uznane moduły wspierane przez przełączniki HP B-series 8/12c SAN Switch BladeSystem c-Class (AJ820A) oferujące tę samą prędkość transferu; Część II zamówienia: SERWER- 2 sztuki; Część III zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne A4 mono – 2 sztuki, w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, płyta ze sterownikami do urządzenia, instrukcja w języku polskim oraz oprogramowanie do pełnej obsługi skanera. Dostępne muszą być na rynku oryginalne tonery producenta urządzenia o wydajności co najmniej 10 tys. stron; Część IV zamówienia: SKANERY SZCZELINOWE – 2 sztuki w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim; Część V zamówienia: PAKIET OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO Microsoft Office Professional 2019 MOLP GOV PL lub równoważny – licencje na 12 stacji; Część VI zamówienia: OPROGRAMOWANIE DO AUDYTU wraz z przeszkoleniem pracowników MUP oddelegowanych do administrowania systemem w wymiarze 4 godzin zegarowych.Oprogramowanie na bieżąco inwentaryzujące i monitorujące pracę stacji roboczych oraz użytkowników w zakresie opisanym poniżej. System powinien składać się z: centralnego oprogramowania instalowanego na serwerze i służącego gromadzeniu informacji w oparciu o mechanizm bazy danych; agentów pracujących na stacjach roboczych w celu zbierania danych i komunikujących się z serwerem z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia (szyfrowanego). Oprogramowanie agenta powinno umożliwiać jego instalację poprzez Active Directory, skrypty lub manualnie; konsol webowych lub w postaci osobnej aplikacji będących interfejsem do komunikowania się z systemem i zarządzania jego całością. Program powinien korzystać z bazy danych nie wymagającej dodatkowego licencjonowania lub taka licencja powinna być dostarczona wraz z systemem. Licencja musi obejmować system do monitorowania 200 stacji, z możliwością jej rozszerzenia w przyszłości, oraz przynajmniej roczną subskrypcję wzorców aplikacji i prawa do nowych wersji programu w tym czasie; Część VII zamówienia: Roczne wsparcie techniczne dla systemu Backup Exec zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień oraz konsultacje telefoniczne w trybie co najmniej 10h x 5 dni w tygodniu, dla systemu BackupExec V-ray Ed. dla 8 procesorów oraz 1 agent dla serwera Windows. ; Część VIII zamówienia: USŁUGA WSPARCIA dla HP DataProtector - roczne wsparcie techniczne dla systemu HP DataProtector zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień przez okres 1 roku od dnia następnego po dniu podpisania umowy; Część IX zamówienia: WSPARCIE dla FortiAnalyzera FAZ200D - roczne wsparcie oraz aktualizacja licencji (8h x 5dni Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 200D o numerze seryjnym FL200D3A16001123 na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 25.11.2020r.; Część X zamówienia: Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP wymienionych poniżej na okres 12 miesięcy: w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number H6HB7PE dla urządzenia o numerach seryjnych CZJ64336XC na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A0A8 na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A09K na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE23 na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE2B na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2WG9PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE1N na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.; Część XI zamówienia: AKCESORIA: Hub USB, aktywny. min. wer. 2.0, przynajmniej 4 porty, zasilacz w zestawie – 5szt., Klawiatura pełnowymiarowa USB (US English), przewód min. 1,80m – 10 szt., Mysz USB, przewód min. 1,80m – 10 szt., Klucz do gniazdka 2P+Z seria Legrand Mosaic – 25 szt., Linka 300m i wtyczki RJ45 – ilość wtyczek - 100 szt., Zasilacze do Fujitsu Esprimo E7936 – 5 szt., Kabel HDMI – DVI 2m - 2szt.; Część XII zamówienia: Usługa wsparcia dla VMware’a. Przedłużenie usługi wsparcia technicznego elementów w kontrakcie 465452892 przypisanego do użytkownika o ID 8926220067, w tym: Usługa wsparcia dla Vmware vSphere Standard 1CPU – 8szt., Usługa wsparcia dla Vmware vCenter Server Standard for vSphere – 1szt. - przez okres 24 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, w wymiarze 12 godz. x 5 dni w tygodniu, w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 7:00 – 19:00, bez limitu zapytań, z dostępem w trybie on-line do zasobów baz wiedzy, z aktualizacjami i podnoszeniem wersji systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału. W przypadku składania dokumentów innych niż pisemne zobowiązanie Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Niniejsze dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy. 2. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejszej informacji nie należy składać wraz z ofertą. 3. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: 3.1.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz. 3.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału, Formularz Oferty i dokumenty określone w pkt III.6, III.7 pkt 1 (pkt 10.3. SIWZ dot. cz. III i IV Zamówienia oraz pkt 10.4. SIWZ) jest składany przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3. Zgodnie z art. 23 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Poza oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winni złożyć do oferty pełnomocnictwo. 3.4.Dokumenty wymagane w pkt 2 winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 (10.1 oraz pkt 10.2.1 SIWZ). 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w formie oryginału, podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach