Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, Przemysłowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 516 11 37, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Przemysłowa 44
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 81 516 11 37, , fax. -
REGON: 43271072100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń klasy UTM z instalacją i wdrożeniem, do zabezpieczenia systemów komputerowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa : 1) Zakup urządzeń klasy UTM z instalacją i wdrożeniem do zabezpieczenia systemów komputerowych zlokalizowanych w budynkach : a. Administracja – 1 szt. UTM-A b. Przychodnia Specjalistyczna – 1 szt. UTM –B c. Szpital Powiatowy – 1 szt. UTM-C CPV: 30230000-0; 30213300-8. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy, 2) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX pkt. II.1 SIWZ. 3) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”
Dodano: 2021-02-11 - Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”
Dodano: 2020-12-09 - DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ USŁUG INFORMATYCZNYCH
Dodano: 2020-09-30 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy"
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy”
Dodano: 2019-02-21 - Zakup twardych dysków
Dodano: 2019-01-28 - Dostawa sprzętu w ramach projektu „Młodzi kreatorzy”
Dodano: 2019-01-02 - Zakup drobnego sprzętu informatycznego i oprogramowania
Dodano: 2018-05-08 - SOSW-TL-2018-dostawy
Dodano: 2018-02-21 - dostawa 1 fabrycznie nowego systemu ochrony UTM
Dodano: 2017-12-07