Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 836 301, , fax. 322 836 344
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
ul. Parkowa 2
41902 Bytom, woj. śląskie
tel. 322 836 301, , fax. 322 836 344 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia dla przedszkoli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla przedszkoli w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa obejmuje: wyposażenie sal przedszkolnych, szafy, szafki szatniowe, szafki, szafki skrzynie, dywany, stoliki drewniane z ławeczkami do następujących przedszkoli: Przedszkole Miejskie nr 21 Niezapominajka, ul. Olimpijska 1a, 41-902 Bytom Przedszkole Miejskie nr 24, ul. Gen. Niedźwiadka Okulickiego 12a., 41-902 Bytom Przedszkole Miejskie nr 25 Słoneczny Zakątek, ul. Olejniczaka 9, 41-902 Bytom Przedszkole Miejskie nr 54, ul. B. Czecha 34, 41-936 Bytom Przedszkole Miejskie nr 63 im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Strzelców Bytomskich 248a, 41-933 Bytom. Przedmiot zamówienia jest adresowany do dzieci w wieku od 3 do 4 lat. Wymagana minimalna gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Wystarczające będzie poinformowanie zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu nie jest wymagane w związku z brakiem warunków szczegółowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia pomieszczeń Przedszkola nr 30 przy ul. Karpackiej 115 w Bielsku-Białej.
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa wyposażenia do Przedszkola nr 39 przy ul. Mazańcowickiej 37 w Bielsku-Białej
Dodano: 2021-03-05 - Dostawa wyposażenia do Przedszkola nr 39 przy ul. Mazańcowickiej 37 w Bielsku-Białej
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa wyposażenia do Przedszkola nr 39 przy ul. Mazańcowickiej 37 w Bielsku-Białej
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa wyposażenia do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103 - w ramach projektu „Przedszkole marzeń w Nowym Chechle”, RPSL.11.01.01-24-021B/18
Dodano: 2020-07-14 - Dostawa oraz montaż wyposażenia do czterech oddziałów przedszkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej
Dodano: 2020-06-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103
Dodano: 2020-05-11 - „Zakup wyposażenia oraz umeblowania do Żłobka Miejskiego znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6” z podziałem na zadania
Dodano: 2019-08-28 - Dostawa i montaż mebli w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”
Dodano: 2019-07-15 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”
Dodano: 2019-06-26