Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103 - w ramach projektu „Przedszkole marzeń w Nowym Chechle”, RPSL.11.01.01-24-021B/18

Gmina Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853, , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, , fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103 - w ramach projektu „Przedszkole marzeń w Nowym Chechle”, RPSL.11.01.01-24-021B/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykaz wszystkich artykułów objętych zamówieniem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ dostępnym na stronie internetowej zamawiającego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych (wraz z montażem niektórych elementów) w przedszkolu przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 stanowi podstawę do wyceny. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje w nim ujęte. 2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, dostarczone bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego dystrybutora, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 3. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji w budynku po telefonicznym uzgodnieniu terminu z Dyrekcją Szkoły, tel/fax 32 284 43 23 tel. kom. 513 158 275. 4. Jeżeli w SIWZ (w tym w OPZ) lub pozostałej dokumentacji został wskazany znak towarowy, marka, producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji - pod warunkiem, że posiadają one parametry i cechy nie gorsze od założonych przez zamawiającego oraz są zgodne z jego wymaganiami pod względem: 1) Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), 2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, konstrukcja), 5) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Wykonawca przed zamontowaniem / rozstawieniem wyposażenia przedłoży Dyrekcji Szkoły stosowne karty techniczne do akceptacji (jeżeli dotyczy), potwierdzające zgodność parametrów technicznych z OPZ. Wykonawca przed odbiorem końcowym dostarczy Zamawiającemu dokumenty certyfikacyjne na zamontowane wyposażenie. 6. Montaż lub rozstawienie takich elementów wyposażenia jak artykuły agd i rtv, tablice, lustra, meble, kąciki zabaw itp. jest częścią przedmiotu zamówienia i leży po stronie wykonawcy. Należy go wykonać zgodnie z wytycznymi Dyrekcji placówki oświatowej. 7. Zgodnie z paragrafem 9 rozporządzenia MENIS z dnia 31.12.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają dzieci muszą być dostosowane do wymagań ergonomii. Wszelkie elementy wyposażenia powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania i przywrócenia stanu pomieszczenia (przeznaczonego do montażu) w jakim zostało ono udostępnione. Wszelkiego typu opakowania transportowe itp. Wykonawca zobowiązany jest zabrać ze sobą, Zamawiający nie dopuszcza ich pozostawienia na terenie placówki. 9. Zamówienie jest podzielone na 2 części: I. zabawki i książki, pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe, wyposażenie kuchni i stołówki II. sprzęt elektryczno-elektroniczny AGD i RTV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) 2.500 zł – dla części I zamówienia, b) 600,00 zł – dla części II zamówienia. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (22.07.2020r. o godzinie 10:00). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu nr rachunku: 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 z dopiskiem: Wyposażenie przedszkola w Nowym Chechle – część …….. 5. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Wadium wnoszone w formie pieniądza uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami, tzn. umieścić go w taki sposób, aby umożliwić swobodne oddzielenie od reszty dokumentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: --

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach