Przetargi.pl
„Zakup wyposażenia oraz umeblowania do Żłobka Miejskiego znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6” z podziałem na zadania

Żłobek Miejski w Czechowicach-Dziedzicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Ul. Mickiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 114 789 , fax. 322 114 789
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski w Czechowicach-Dziedzicach
    Ul. Mickiewicza 19
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 322 114 789, fax. 322 114 789
    REGON: 24301133700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zlobek.czechowice-dziedzice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wyposażenia oraz umeblowania do Żłobka Miejskiego znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6” z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Żłobka znajdującego się w Szkole Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zmiana użytkowania pomieszczeń szkolnych na cele organizacji Żłobka Miejskiego w Szkole Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Targowej 6". 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1: „Dostawa wyposażenia meblowego”, Zadanie 2: „Dostawa wyposażenia do pomieszczeń”, Zadanie 3: „Dostawa wyposażenia dydaktycznego i zabawek”, Zadanie 4: „Dostawa drobnego sprzętu kuchennego”, Zadanie 5: „Dostawa akcesoriów do łazienek i toalet”, 4. Zamówienie będzie realizowane w pięciu częściach. 5. Wymagania ogólne dotyczące realizacji zadania 5.1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia (dla wybranej części zamówienia) we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie wyposażenia. W przypadku realizacji Zadania 1 Wykonawca zapewnia montaż wyposażenia meblowego, Zadania 3 montaż wyposażenia, Zadania 5 – instalację i uruchomienie. 5.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało certyfikaty (atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy do stosowania w placówkach typu: żłobek, klub dziecięcy. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru, a wcześniej na żądanie Zamawiającego. 5.3. Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. 5.4. Dostarczone wyposażenie, w tym zabawki, muszą być dopuszczone do zabawy dla dzieci w wieku 0-3 lat oraz spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełnić lokal, w którym ma być prowadzony żłobek i klub dziecięcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 925) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 października 2016 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2016 r., poz. 1730). 5.5. W przypadku wystąpienia w poszczególnym opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych wskazujących na konkretnych producentów sprzętu, należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający uzna za spełniające jego wymogi opisane w załącznikach do SIWZ dotyczących danej części, taki sprzęt, którego równoważność będzie oznaczać zachowanie takich samych osiągnięć (cech funkcjonalnych) jak w przypadku sprzętu we wskazanej konfiguracji. W przypadku złożenia oferty równoważnej, wymaga się, aby cechy proponowanego sprzętu były spełnione tak samo lub lepiej jak w przypadku rozwiązania opisanego w SIWZ. 5.6. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony. 5.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia (dla wybranej części zamówienia) do budynku Żłobka na terenie Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Targowej 6 na własny koszt w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 5.8. Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz wyposażenia meblowego, - załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz wyposażenia do pomieszczeń, - załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz wyposażenia dydaktycznego i zabawek, - załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz drobnego sprzętu kuchennego, - załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz akcesoriów do łazienek i toalet, - załącznik nr 10a do SIWZ – projekt umowy do zadania 1, - załącznik nr 10b do SIWZ – projekt umowy do zadania 2 i 3, - załącznik nr 10c do SIWZ – projekt umowy do zadania 4 i 5. które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: ZADANIE nr 1: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100). ZADANIE nr 2: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100). ZADANIE nr 3: 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt zł 00/100). ZADANIE nr 4: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. ZADANIE nr 5: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy – załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ dla każdej części zamówienia. 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach