Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”

Gmina Konopiska ogłasza przetarg

  • Adres: 42-274 Konopiska, ul. Lipowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 282 057 , fax. 343 282 035
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopiska
    ul. Lipowa 5
    42-274 Konopiska, woj. śląskie
    tel. 343 282 057, fax. 343 282 035
    REGON: 15139801400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konopiska.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż mebli w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs; Tytuł projektu „Kolorowe przedszkole”. Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych – w szczególności przedszkolnych. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji. Przedmiot zamówienia to wyposażenie w MEBLE. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia znajduje w załączniku nr 10 Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. 2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia. 2) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 4) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 6) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 7) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia : a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. Podwykonawcy dostaw i usług montażowych. 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia. 2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia. 4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów. 8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał. 2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 1) Oświadczenia składają: a) Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. W zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu we właściwym sobie zakresie; c) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w załączniku nr 2 należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wobec tych Podwykonawców; d) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w takim zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, składa również Oświadczenia w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 3 Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - według załącznika nr 4 do SIWZ- oryginał. 4 Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - według załącznika nr 5 do SIWZ. 5 Zestawienie cenowe oferowanych przedmiotów – załącznik nr 9 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załączonym do SIWZ, załącznik nr 10. 6 Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”. 7 Pisemne zobowiązanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w pkt 6.3 rozdziału 6 niniejszej SIWZ, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (oryginał). 8 Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z póź. zm.) (http://www.bip.konopiska.akcessnet.net),przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach