Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą mięsa i wyrobów wędliniarskich

Dom Pomocy Społecznej ZACISZE ogłasza przetarg

  • Adres: 40-695 Katowice, ul. Traktorzystów 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2025432 , fax. 0-32 2524860
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE
    ul. Traktorzystów 42 42
    40-695 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 2025432, fax. 0-32 2524860
    REGON: 00068664100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą mięsa i wyrobów wędliniarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia - kod CPV 15110000 - 2 Mięso 15130000 - 8 Produkty mięsne 15131130 - 5 Wędliny 2.Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mięsa i wyrobów wędliniarskich, których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji - Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. 4. Miejsce realizacji - dostawy przedmiotu zamówienia : Dom Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42. 5. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzebą zapewnienia preferowanej przez zamawiającego najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia( dot. przedmiotu zamówienia - art. 29 ustawy Pzp). 6. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: a) nazwę środka spożywczego, b) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, d) dane identyfikujące producenta środka spożywczego, e) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, f) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, g) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, h) oznaczenie partii produkcji, i) klasę jakości handlowej. 7. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą, d) na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi itp. 8. Cechy dyskwalifikujące wspólne dla mięsa: Obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, występowanie gruczołów, fragmentów kości. 9. Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wędlin: Obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wycieki farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych , składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp. skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenie mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, plamy na powierzchni wynikające z niedowidzenia w miejscu styku z innymi batonami oraz zawilgocenie powierzchni, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nie przyleganie osłonki do wędlin itp. 10. Wymagania w zakresie opakowań: Pojemniki plastikowe , z pokrywami, czyste bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 11.Wymagania stawiane wykonawcy: a) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, b) wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia , c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy, e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad załatwiane będą z należytą starannością rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art.67 ust.1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w przedmiotowym postępowaniu wniesienia przez wykonawców wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy, przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zam. publiczne. z art. 22 PZP opisanych w podpunktach 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. Prawa zamówień publicznych. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodna z ustawą. 3.2 Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP. 3.8 Jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 5. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 b) Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 6- Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z zapłaceniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 2.5 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowania z art. 22 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Uwaga! Za dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia uważa się dostawę mięsa i wyrobów wędliniarskich dla przedsiębiorstw oraz wszelkiego rodzaju instytucji. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa punkcie 2.1, 2.3 składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: Oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólne. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 6.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w języku polskim poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie w wykonywaniu dostaw o podobnym charakterze
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach