Gmina Brenna ogłasza przetarg
- Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
ul. Wyzwolenia 77 77
43-438 Brenna, woj. śląskie
tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
REGON: 00053176600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie publicznych punków dostępu do Internetu na terenie Gminy Brenna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż oraz wdrożenie Publicznych Punków Dostępu do Internetu (InfoKioski) w skład której wchodzą: - dostawa i montaż INFOKIOSKÓW zewnętrznych, wolnostojących - sztuk 2, - dostawa i montaż INFOKIOSKÓW zewnętrznych, wiszących - sztuk 5, - wdrożenie dla administratorów w zakresie obsługi urządzeń i oprogramowania - min. 3 godziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i instalacje urządzeń na terenie Gminy Brenna przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz dokonania wszelkich niezbędnych pomiarów w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prób i sprawdzeń instalacji teletechnicznych na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji inwestycji Zdefiniowano wymagania minimalne, dopuszcza się rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę równoważnej lub lepszej funkcjonalności i wydajności. Do oferty należy załączyć szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, będących jego własnością, posiadających odpowiednie atesty, normy branżowe oraz na żądanie Zamawiającego okazania w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności z Polska Normą. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców , którzy: 1/ Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem usługom i dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej SIWZ metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią , choć jednego z w ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1) Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (załącznik nr 2). 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie uzyskanych materiałów, podpisany przez Wykonawcę. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem usługom i dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda. 6) Referencje od poprzednich zamawiających, potwierdzające wykonanie dostawy o których mowa w rozdziale III ust. 1 pkt. 2, określające nazwę i adres zamawiającego, określenie przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia brutto, okres realizacji zamówienia (od - do ). 7) W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 8) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pomiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. W przypadku złożenia oferty wspólnej do oferty muszą być załączone: - przez podmiot wiodący komplet dokumentów wymienionych w rozdziale IV ust 1 pkt 1- 6 oraz 7 - 8 - jeżeli dotyczy - przez każdy z podmiotów występujących wspólnie komplet dokumentów wymienionych w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 i 4, 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem ust. 4, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 4. Zamawiający poprawi w ofercie: - oczywiste omyłki pisarskie, - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, - inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją. Powodem odrzucenia oferty będzie także stwierdzenie w jej treści błędu w obliczeniu ceny. 5. Złożone oferty podlegają sprawdzeniu co do zgodności ich zakresu rzeczowego z elementami dokumentacji przetargowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu informacji multimedialnej dla PUP w Katowicach
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa komputerów do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16
Dodano: 2016-06-30 - Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego, zakup monitorów oraz pozostałego sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-28 - Zakup oprogramowania do archiwizacji danych (system do backupu danych) E/50/DTI/2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Dodano: 2016-06-08 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego ,z siedzibą w Mikołowie.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na 5 zadań
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa 64 sztuk zestawów komputerowych dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach
Dodano: 2016-04-25