Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8745400 , fax. 61 8772850
- Data zamieszczenia: 2013-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
ul. Starołęcka 31 31
61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8745400, fax. 61 8772850
REGON: 00001775600474 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby II O/ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby II Oddział ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych. Zamówienie obejmuje dostawę następujących asortymentów mebli: fotel obrotowy kierowniczy -4 szt; biurko kierownicze L - 2 szt.; biurko pracownicze- 101 szt.; szafa aktowa- 40 szt.; szafa ubraniowo-aktowa -16 szt.; nadstawka do szaf - 7 szt.; etażerka - 12 szt.; szafka komoda- 11 szt.; krzesło konferencyjne - 51 szt.; biurko kierownicze (konferencyjne) - 4 szt.; stolik (typ 1) - 8 szt.; biurko WRZEŚNIA - 1 szt.; szafki gospodarcze - 27 szt.; stolik komputerowy -2 szt; szafka KOŁO - 1 szt.; szafka 1 GNIEZNO- 5 szt.; szafka 2 GNIEZNO - 1 szt.; szafka 3 GNIEZNO - 1 szt.; stolik składany - 4 szt.. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych określonych w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wartość zamówienia publicznego poniżej 130 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla jednostek administracji podatkowej województwa wielkopolskiego.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu Biuro Krajowej Informacji Podatkowej
Dodano: 2015-07-31 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2014-02-07 - Biurowe stanowiska pracy
Dodano: 2014-01-29 - Dostawa mebli dla ZTM Poznań
Dodano: 2010-03-02