Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
- Data zamieszczenia: 2015-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu Biuro Krajowej Informacji Podatkowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł biurowych: a) biurko proste 45 szt. b) kontener na kółkach pod biurko 45 szt. c) szafa na akta 40 szt. d) przegroda biurkowa 24 szt. e) krzesło obrotowe 58 szt. f) wieszak stojący na odzież 10 szt. oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Miejscem dostawy mebli biurowych jest budynek Biura Krajowej Informacji Podatkowej zlokalizowany przy ul. Dekana 3b w Lesznie, piętro III. Dostawa i rozładunek mebli może być realizowany przez Wykonawcę wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Istnieje możliwość dojazdu samochodem dostawczym bezpośrednio pod sam budynek. Ponadto w budynku jest zainstalowana winda towarowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla jednostek administracji podatkowej województwa wielkopolskiego.
Dodano: 2015-11-23 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2014-02-07 - Biurowe stanowiska pracy
Dodano: 2014-01-29 - Zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby II O/ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa mebli dla ZTM Poznań
Dodano: 2010-03-02