Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-307 Poznań, ul. Grunwaldzka 104
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 861 47 72 , fax. 061 864 08 85
- Data zamieszczenia: 2010-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 104 104
60-307 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 861 47 72, fax. 061 864 08 85
REGON: 30097351000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla ZTM Poznań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych, biurka warsztatowego, sejfów, regałów metalowych, krzeseł, wieszaków, czajników i koszy na śmieci. 1. Metalowa szafa biurowa - 13 szt. 2. Szafa metalowa socjalna - 1 szt. 3. Biurko warsztatowe metalowe - 1 szt. 4. Metalowe regały - 5 szt. 5. Sejf lekki - 1 szt. 6. Sejf meblowy - 1 szt. 7. Regały wtykowe z półkami RPG typ 1. - 10szt. 8. Regały wtykowe z półkami RPG typ 2. - 8szt. 9. Regały wtykowe z półkami RPG typ 3. - 4szt. 10. Wieszak ścienny na ubrania - 6szt. 11. Krzesło biurowe - 10 szt. 12. Czajniki elektryczne - 20 szt. 13. Kosz na śmieci - 15 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla jednostek administracji podatkowej województwa wielkopolskiego.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu Biuro Krajowej Informacji Podatkowej
Dodano: 2015-07-31 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2014-02-07 - Biurowe stanowiska pracy
Dodano: 2014-01-29 - Zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby II O/ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2013-10-25