Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
- Data zamieszczenia: 2015-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.apodatkowa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla jednostek administracji podatkowej województwa wielkopolskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie udzielane jest w częściach: CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE a) biurko proste 46 szt. b) kontener na kółkach pod biurko 55 szt. c) szafa na akta 34 szt. d) wieszak stojący na odzież 19 szt. oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa i rozładunek mebli może być realizowany przez Wykonawcę wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:30. CZĘŚĆ II - KRZESŁA BIUROWE a) krzesło obrotowe 216 szt. b) krzesło zwykłe 215 szt. oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa i rozładunek krzeseł może być realizowany przez Wykonawcę wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz miejsc dostaw dla poszczególnych jednostek administracji podatkowej województwa wielkopolskiego zawiera załącznik nr 3a do SIWZ. Rozdzielnik ilościowy dla poszczególnych jednostek administracji podatkowej województwa wielkopolskiego zawiera załącznik nr 3b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apodatkowa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu Biuro Krajowej Informacji Podatkowej
Dodano: 2015-07-31 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2014-02-07 - Biurowe stanowiska pracy
Dodano: 2014-01-29 - Zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby II O/ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa mebli dla ZTM Poznań
Dodano: 2010-03-02