DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PNIEWIE ogłasza przetarg
- Adres: 99-311 Pniewo, 91
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PNIEWIE
91
99-311 Pniewo, woj. łódzkie
REGON: 004730801 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpspniewo.powiatkutnowski.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i montażem platformy dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pniewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącej platformy dźwigowej oraz dostawa i montaż fabrycznie nowej platformy dźwigowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z modernizacją instalacji elektrycznej na potrzeby platformy dźwigowej oraz budową podjazdu niwelującego różnice wysokości w obszarze szybu windowego w Domu Pomocy Społecznej w Pniewie (Pniewo 91, 99-311 Bedlno) – dalej zwanego „DPS” - wraz ze świadczeniem systematycznych usług serwisowych i konserwacyjnych przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji i rękojmi za wady.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SWZ, obejmująca:a) Projekt zagospodarowania terenu;b) Projekt architektoniczno-budowlany.2) Wytyczne techniczne dla windy oraz urządzeń elektrycznych – załącznik nr 1B do SWZ;3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 1C do SWZ;4) Przedmiar robót – załącznik nr 1D do SWZ;(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny)5) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.3. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe, nieużywane i nieregenerowane, sprawne technicznie, wolne od wszelkich wad prawnych, w tym roszczeń osób trzecich oraz zajęć egzekucyjnych.4. Gwarancja i rękojmia za wady:1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane prace i roboty budowlano- montażowe, wykonane instalacje oraz urządzenia stanowiące Przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres wynoszący minimum 24 miesiące od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).Okres rękojmi za wady fizyczne z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie odpowiadał okresowi gwarancji. Zamawiającemu z tytułu rękojmi przysługiwać będą uprawnienia wynikające z kodeksu cywilnego art. 556 i następne.2) Gwarancja w szczególności obejmuje:a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji;b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń, posiadających wadę ukrytą;d) ponadto w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczoną i zamontowaną platformę dla osób niepełnosprawnych Wykonawca, bez odrębnego wynagrodzenia, zobowiązany jest do zapewnienia świadczenia, niezbędnych w celu zachowania gwarancji i rękojmi za wady na dostarczoną i zamontowaną platformę dla osób niepełnosprawnych, usług serwisowych i konserwacji wraz materiałami eksploatacyjnymi. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).5. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określa pkt 13 SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.4. zdolności technicznej lub zawodowej:opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, iż Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli) co najmniej 2 dostawy obejmujące dostawę i montaż dźwigu osobowego, o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto każda dostawa.2) dysponują lub będą dysponować następującym zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia, tj.:a) Kierownik budowy - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie branży ogólnobudowlanej;b) Kierownik robót elektrycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie branży elektrycznej.Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej w pkt 4. ppkt 2, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży.Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej w pkt 4. ppkt 1 będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający uzna, iż warunek opisany powyżej w pkt 4 ppkt 1 jest spełniony, jeżeli samodzielnie spełnia go Wykonawca albo podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osjakowie w ramach zadania inwestycyjnego/grantu pn. „Osjaków – Gmina dostępna dla wszystkich”
Dodano: 2023-06-09 - „MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO UL. PABIANICKA 17/19 W BEŁCHATOWIE Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ DOSTĘPU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2020-06-03 - Wymiana całości urządzeń windy szpitalnej w Pawilonie Administracyjno - Leczniczym SPZOZ w Wieluniu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. dla SPZOZ w Wieluniu.
Dodano: 2020-05-07 - MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO UL. PABIANICKA 17/19 W BEŁCHATOWIE Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ DOSTĘPU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-04-08 - Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Dodano: 2020-03-31 - Wymiana dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych w tym osób na łóżkach szpitalnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2019-09-19 - Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Dodano: 2019-08-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie 2 wind hydraulicznych dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynkach położonych w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 (powt.)
Dodano: 2018-08-10