Przetargi.pl
Remont i termomodernizacja sali gimnastycznej wraz zapleczem w SP nr 166 im. Akademii Pana Kleksa

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 166 ogłasza przetarg

  • Adres: 91-037 Łódź, SZAMOTULSKA 1/7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 166
    SZAMOTULSKA 1/7
    91-037 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000215479
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp166.szkoly.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i termomodernizacja sali gimnastycznej wraz zapleczem w SP nr 166 im. Akademii Pana Kleksa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 166 im. Akademii Pana Kleksa w Łodzi w podziale na 2 ETAPY.2. Zakres prac remontowych przewidzianych do realizacji w 2024r (dalej jako „ETAP 1” lub – „Zamówienie podstawowe”) obejmuje m.in.: 2.1. rozbiórkę istniejących ścian działowych na zapleczu socjalnym;2.2. budowę nowych ścianek działowych wraz z wykończeniem wnętrz; 2.3. modernizację instalacji CO i wod-kan w sali oraz na zapleczu socjalnym;2.4. modernizację instalacji elektrycznej w sali oraz na zapleczu socjalnym;2.5. budowę wentylacji mechanicznej na zapleczu socjalnym; 2.6. montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej na zapleczu socjalnym3. Zakres prac remontowych przewidzianych do realizacji w 2025r (dalej jako „ETAP 2” lub – „Zamówienie Dodatkowe (opcyjne)”) obejmuje m.in.:3.1. naprawę i malowanie tynków wewnętrznych na sali gimnastycznej;3.2. wymianę posadzki w sali gimnastycznej;3.3. termomodernizację 3 ścian i dachu sali gimnastycznej; 3.4. wymianę ślusarki okiennej i drzwiowej sali gimnastycznej3.5. montaż instalacji odgromowejZamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość realizacji ETAPU 2 na zasadach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), których wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Zamówienie opcyjne zostanie zlecone poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli. Złożenie takiego oświadczenia nastąpi nie później niż do 15.03.2025r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prawidłowo co najmniej 1 (jedną), a maksymalnie 3 (trzy) robotę/y budowlaną/e, polegającą/e na budowie lub przebudowie lub remoncie, pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej, o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto.• UWAGA 1: Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości wykonanych robót budowlanych (maksymalnie 3 robót) pod warunkiem że każda z wykazanych robót podlegających sumowaniu będzie odpowiadała zakresowo postawionemu warunkowi, a jej wartość będzie nie niższa niż 100 000,00 PLN. Przykład: Zamawiający nie uzna warunku za spełniony jeśli wykonawca wykaże 3 roboty o wartości R1: 130 000,00 PLN + R2: 100 000,00 PLN + R3: 80 000,00 PLN – Suma wykazanych robót to 310 000,00 PLN, ale Robota 3 jest o wartości mniejszej niż wymagane 100 000,00 PLN• UWAGA 2: Pojęcia wymienione w powyższym warunku należy interpretować zgodnie z definicjami zawartymi w Art. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.• UWAGA 3: W przypadku wykazania wartości usług w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny i przeliczenia przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski (https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/kursy.html) z dnia wszczęcia postępowania (publikacji ogłoszenia o zamówieniu)• UWAGA 4: Zamawiający przyjmuje, że zgodnie z definicją wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, „budynek użyteczności publicznej" to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Ponadto za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.1.4.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 1 (jedną) osobą do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.• UWAGA 1: Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.• UWAGA 2: W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych, osób wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym, wyszczególnione wyżej jeżeli: nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.• UWAGA 3: Wymagane uprawnienia/zaświadczenia kwalifikacyjne, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu, mają odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci oraz przepisom ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach