Przetargi.pl
Wymiana dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych w tym osób na łóżkach szpitalnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7144332, 7144505 , fax. 427 144 530
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
    ul. Parzęczewska 35
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 7144332, 7144505, fax. 427 144 530
    REGON: 67763600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych w tym osób na łóżkach szpitalnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Wymiana dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych w tym osób na łóżkach szpitalnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 6.2. Zamówienie jest określone następującymi kodami CPV: 45.31.31.00-5- Instalowanie wind, 45.31.00.00-3- Roboty instalacyjne elektryczne, 42.41.61.00-6- Windy, 50.75.00.00-7- Usługi w zakresie konserwacji wind. 6.3. Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - demontaż starego dźwigu wraz z jego utylizacją, - dostawa oraz montaż nowego dźwigu, - pomiary, regulacja, szkolenie z obsługi urządzenia, - opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu i szybu, - certyfikacja i odbiór UDT. - konserwacja dźwigu w okresie gwarancji zgodnie z wytycznymi UDT. Podstawowe parametry nowego dźwigu, wyposażenie dźwigu zostały określone pkt. 6.4. i 6.5. SIWZ. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót - Załącznik nr 3 do SIWZ. Dźwig i jego elementy muszą być dostosowane i zgodne z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi dla osób niepełnosprawnych. Po zakończeniu prac ogólnobudowlanych Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Termin realizacji zamówienia: do 10.12.2019 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1.1. nie podlegają wykluczeniu, 2.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ. Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów- składanych wraz z ofertą: a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, b) Ogólny Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. c) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach