Przetargi.pl
„MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO UL. PABIANICKA 17/19 W BEŁCHATOWIE Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ DOSTĘPU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” - II POSTĘPOWANIE

Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Pabianicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 733-66-08, , fax. 44 6358617
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
    Pabianicka 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 733-66-08, , fax. 44 6358617
    REGON: 59064842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO UL. PABIANICKA 17/19 W BEŁCHATOWIE Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ DOSTĘPU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” - II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest dostawa, wymiana i instalacja nowej windy osobowej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO przy UL. PABIANICKA 17/19 wraz z niezbędnym osprzętem, wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i uzgodnieniami w Urzędzie Dozoru Technicznego. Wszystkie instalacje i systemy związane z wymianą dźwigu muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) Wadium może byś wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Części XII SIWZ pkt. 1. Wykonawca winien wnieść wadium na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Bank S.A. W Bełchatowie nr 36 1560 0013 2459 3649 9000 0005 z adnotacją: Wadium przetargowe – „MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO UL. PABIANICKA 17/19 W BEŁCHATOWIE Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ DOSTĘPU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej zapłaty. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp.: 1) Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z konkretnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 3) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj,:Zamawiający uzna że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli w okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie ) roboty budowlane, w tym: - roboty budowlane o wartości minimum 200 000.00 zł brutto, każda z zastrzeżeniem, iż obejmowały one swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont obiektu użyteczności publicznej. W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania. b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w szczególności, w  rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2018 r. poz.1202 z późn. zm.), posiadającymi uprawnienia budowlane: do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, co najmniej jedną osobą. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej), wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24 aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach