Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze, z podziałem na 5 zadań

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 62 322 91 97 , fax. 68 322-91-11
  • Data zamieszczenia: 2021-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Zjednoczenia 110 C
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 62 322 91 97, fax. 68 322-91-11
    REGON: 36908843400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze, z podziałem na 5 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, VOLVO, MAN, IVECO, MERCEDES BENZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 2 – Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów osobowych marki: SKODA, RENAULT, CHEVROLET, oraz dostawczych do 3.5 t. marki: VOLKSWAGEN, FORD, NISSAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą części zamiennych do zabudów pojazdów ciężarowych i zamiatarek ulicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą części do urządzeń koszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 4 do SIWZ; Zadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą szczotek technicznych do zamiatarek jezdniowych i chodnikowych oraz drutów wymiennych do odchwaszczania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 5 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach