Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki DAF,MAN, VOLVO dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Zjednoczenia 110 C
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
    REGON: 36908843400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki DAF,MAN, VOLVO dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr I.4. do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 34300000-0 – części i akcesoria do pojazdów i silników do nich. Zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z podaniem firm podwykonawców. Zamawiający ma prawo zwiększyć zakres przedmiotu zamówienia o zakres objęty prawem opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający ma prawo zwiększyć przedmiot zamówienia o dodatkowe zamówienie, nie więcej jednak niż łącznie 15% wartości zamówienia, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na podstawie pisemnego zgłoszenia ze strony Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy dodatkowe zamówienia w terminie i po cenie zgodnej z warunkami umowy. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (wzór pełnomocnictwa załącznik I.5.); Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach