Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Zjednoczenia 110 C
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
    REGON: 36908843400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1) dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2) dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu określa formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do Oferty. 3. Wykaz, o którym mowa w pkt. 2 został określony na podstawie średniego zużycia części oraz przewidywanego zapotrzebowania na części, jest szacunkowy i został ustalony na potrzeby obliczenia ceny i wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości asortymentu, co będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku zakupu mniejszej ilości danego asortymentu, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zakupu przedmiotu zamówienia w asortymencie nie określonym w formularzu cenowym, a wynikającym ze złożonego zamówienia, według potrzeb Zamawiającego, po cenie ustalonej z Wykonawcą, w ramach budżetu umowy. 5. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje przeznaczyć budżet maksymalnie do wysokości szacunkowej dla zadania 1 w wysokości 390 000 zł brutto , dla zadania 2 w wysokości 50 000 zł brutto, w przypadku istotnej zmiany Zamawiający dopuszcza zwiększenie budżetu o zakres objęty prawem opcji w wysokości 15% dla każdego zadania. 6. W sytuacji, gdy nie zostaną wyczerpane całkowite ilości przedmiotu zamówienia do czasu zakończenia terminu realizacji umowy; wówczas termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu, aż do wyczerpania tych ilości, pod warunkiem zapisów określonych w umowie, stanowiącej załącznik nr I.3. do SIWZ. 7. Asortyment określony w formularzu cenowym będzie zakupywany przez Zamawiającego po cenach nie wyższych, niż wskazane przez Wykonawcę w ofercie. Ceny podane w ofercie są niezmienne w okresie obowiązywania umowy. Ceny będą zawierać wszystkie koszty związane z dostawą do magazynu Zamawiającego, znajdującego się przy ul. Zjednoczenia 110c w Zielonej Górze. Zamówienia odbywać się będą drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym 7. Czas dostawy asortymentu od chwili złożenia zamówienia wynosi 24 godziny upływające w dniach roboczych, liczonych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach (np. asortyment trudno dostępny) dopuszcza się na wniosek Wykonawcy zmianę czasu dostawy. 8. Termin realizacji dostawy, będzie liczony od dnia i godziny przesłania Wykonawcy asortymentu do dnia i godziny faktycznego odbioru. Jeżeli termin dostawy upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy to dostawa zamówionego asortymentu musi być dokonana najpóźniej pierwszego dnia następującego po dniu wolnym od pracy, w którym upłynął termin dostawy. W przypadku opóźnień przekraczających powyższy termin, Zamawiający będzie mógł dokonać zakupu części u innego dostawcy. 9. Oferowany asortyment przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, oryginalny lub o porównywalnej jakości, wolny od wad prawnych i fizycznych, a także spełniać normy określone w przepisach prawa (np. posiadanie znaków homologacji międzynarodowej, krajowe świadectwo homologacji lub posiadanie innych znaków zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji). Oryginalne części mogą zostać zastąpione częściami zamiennymi o porównywalnej jakości za zgodą Zamawiającego, przy czym nie oryginalne części zamienne należy rozumieć jako części zamienne o tej samej jakości co części stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczone towary gwarancji, nie krótszej niż gwarancja udzielona przez producenta, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Na towary, dla których producent nie określił terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca, udzielając gwarancji na okres 12 miesięcy od daty zakupu. 11. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych lub do dostarczenia rzeczy wolnych od wad na swój koszt. 12. Jeżeli w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę zachodzi potrzeba wymiany części zamiennych wadliwych na wolne od wad Zamawiający zleca wykonanie pisemnej opinii przez kwalifikowanego rzeczoznawcę w zakresie techniki samochodowej i wyceny wartości pojazdów oraz jakości i kosztów ich napraw dotyczącej jakości dostarczonego towaru, a kosztami wykonania wymienionej opinii zostanie obciążony Wykonawca. 13. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługują wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi. 14. Wykonawca umożliwi bieżący dostęp do swojej oferty magazynowej poprzez dedykowany portal lub elektroniczny katalog lub w inny sposób pozwalający Zamawiającemu na planowanie zamówień w oparciu o aktualny cennik, charakterystykę danego towaru, producenta części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (wzór pełnomocnictwa załącznik I.5.); Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach