Przetargi.pl
Zakup używanego samochodu pożarniczego dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Rabie Niżnej z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej.

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 018 3311242
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6 6
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 018 3311242
    REGON: 49050568300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego samochodu pożarniczego dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Rabie Niżnej z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rabie Niżnej o parametrach nie mniejszych niż: 1.Rok produkcji nie starszy niż 1992 rok. 2.Sprawny technicznie, bezwypadkowy, kolor czerwony; 3.Aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju; 4.Napęd na dwie osie (4x4)z blokadą tylnego mostu oraz blokadą międzymostową, 5.Musi posiadać system ABS oraz system ASR; 6. Posiadający jednomodułową kabinę załogi, kabina musi posiadać 4 drzwi wejściowe, kabina podnoszona w całości za pomocą siłownika hydraulicznego, 7.Samochód wyposażony w owiewkę na przednią szybę, służącą jako ochrona przeciwsłoneczna , 8.Kabina samochodu musi posiadać uchwyty pod aparaty powietrzne , 9.Wyposażony w prawe lusterko elektryczne, lewe lusterko ogrzewane ; 10.Silnik wysokoprężny ( diesel)o mocy minimum 210 KM, chłodzony cieczą; 11.Manualna skrzynia biegów minimum 5 biegowa 12.Przebieg samochodu nie większy niż 60.000 km; 13.Wyposażony w autopompę o wydajności nie mniejszej niż 2200 l/min., montowaną w tylnej zabudowie samochodu, autopompa musi być zamykana w zabudowie za pomocą rolety aluminiowej, sterowanie autopompy musi odbywać się za pomocą tablicy sterowniczej zamontowanej w zabudowie samochodu zaraz nad autopompą , 14.Zbiornik na wodę o pojemności minimum 2500 litrów, maksimum 2800; 15Wyposażony w co najmniej jedno zwijadło szybkiego natarcia o długości minimum 60m., zwijadło szybkiego natarcia musi być mocowane po lewej stronie pojazdu patrząc od tyłu samochodu , 16.Samochód musi posiadać maszt oświetleniowy, montowany w tylnej części samochodu, wysuwany pneumatycznie z najaśnicami o mocy minimum 2 x 1000W, przystosowany ( zarejestrowany ) do przewozu 8 osób 17.Na dachu pojazdu uchwyty do mocowania drabiny pożarniczej, bosaków i innego dodatkowego sprzętu technicznego, pożarniczego, uchwyt na drabinę musi być mocowany na zabudowie samochodu; 18.Zabudowa samochodu musi być wykonana ze stali nierdzewnej lub aluminium, musi posiadać otwierane boczne podesty ułatwiające wyjmowanie sprzętu przez strażaków 19.Urządzenia sygnalizujące pojazdu uprzywilejowanego (świetlne, dźwiękowe); 20.samochód musi posiadać urządzenia sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego (świetlne i dźwiękowe - typu belka sygnalizacyjna ), samochód z przodu musi posiadać oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego za pomocą oświetlenia typu stroboskopowego ; 21.Karoseria oraz zabudowa samochodu nie może posiadać żadnych widocznych miejsc korozji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS , US lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone dokumenty dotyczące każdego z nich (a, b) . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . W szczególności muszą spełnić następujący warunek : b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawy co najmniej jednego samochodu dla jednostki straży pożarnej w zakresie porównywalnym do zamówienia publicznego zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. W przypadku nie złożenia wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów albo złożenia wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów zawierających błędy, albo złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie trybie art. 26 ust 3 Wykonawców do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedkłada wraz z ofertą sporządzoną na formularzu OFERTA ( Zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia dokumenty, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. dokładny opis parametrów technicznych samochodu ( w celu porównania z minimalnymi warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia ) 3. wykaz wykonanych dostaw oraz dokumenty potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie, Zaleca się żeby przedkładane dokumenty potwierdzały , że wykonane przez Wykonawcę dostawy zostały wykonane należycie zawierały co najmniej : a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawę których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane były dostawy, c) wskazanie zakresu dostawy, d) wskazanie wartości dostawy, e) wskazanie daty wykonania dostawy, f) wskazanie miejsca dostawy, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt.b stwierdzającą, że dostawy te zostały wykonane należycie (Zał.3 do SIWZ 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach