Przetargi.pl
Przyjmowanie do schroniska dla bezdomnych zwierząt psów z terenu Miasta Nowego Sącza oraz ich utrzymanie w schronisku wraz z wykonywaniem usług weterynaryjnych

Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
    Rynek 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
    REGON: 00064016500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjmowanie do schroniska dla bezdomnych zwierząt psów z terenu Miasta Nowego Sącza oraz ich utrzymanie w schronisku wraz z wykonywaniem usług weterynaryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej Zadaniami. tj.: a) Zadanie I - Przyjmowanie do schroniska dla bezdomnych zwierząt psów z terenu Miasta Nowego Sącza oraz ich utrzymanie w schronisku. b) Zadanie II - Wykonywanie usługi weterynaryjnej polegającej na wykonywaniu zabiegów eutanazji oraz szczepieniu przeciw wściekliźnie psów z terenu miasta Nowego Sącza, przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt. 2) Zadanie I obejmuje wykonywanie usługi polegającej na przyjmowaniu do schroniska dla bezdomnych zwierząt psów z terenu Miasta Nowego Sącza oraz ich utrzymywanie w schronisku. 3) W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany będzie do: a) codziennego karmienia i pielęgnowania psów zgodnie z obowiązującymi wymogami i normami żywienia zwierząt, b) przyjmowania psów do schroniska i wydawania ich zainteresowanym nowym właścicielom lub w przypadku zaginięcia psa, obecnym właścicielom ( w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia psa do schroniska), c) zapewnienie opieki weterynaryjnej psom przebywającym w schronisku, d) w razie konieczności utylizacji padłych zwierząt, e) prowadzenie rejestrów: psów doprowadzonych do schroniska, psów wydawanych ze schroniska nowym lub obecnym właścicielom, przeprowadzonych zabiegów weterynaryjnych (szczepienia, leczenie, przeglądy, eutanazje) zutylizowanych padłych zwierząt. 4) Zadanie II obejmuje wykonanie usługi weterynaryjnej polegającej na wykonywaniu zabiegów eutanazji oraz szczepieniu przeciw wściekliźnie psów z terenu miasta Nowego Sącza, przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt 5) W ramach Zadania II Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Wykonywania zabiegów eutanazji w razie takiej konieczności, b) Szczepienie psów przeciw wściekliźnie. 6) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty wykonawców: a) wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy Zadania I i Zadania II); b) posiadających zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r., nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), (dotyczy tylko Zadania I). 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, zgodnie z art.2 ustawy z dnia 21.12.1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 93 poz.767) (dotyczy tylko Zadania II) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dotyczy tylko Zadania I). 5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełnić warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2 i 4. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 7. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej. 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 2. DOKUMENT potwierdzający między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Zadania I i Zadania II); b) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, - wymogi określone zostały w opisie warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V, pkt 2, lit. b), tj.: (właściwa decyzja o wydaniu zezwolenia na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach), (dotyczy tylko Zadania I). c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymogi określone zostały w opisie warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V pkt 3 specyfikacji) (dotyczy tylko Zadania II). d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dotyczy tylko Zadania I). 3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału; 4. Dokumenty, o którym mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6), należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 7) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach