Przetargi.pl
Zakup usług przeprowadzenia zajęć dogoterapii dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce

Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26c
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 52 78 , fax. 12 278 52 78
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby
    ul. Niepołomska 26c 26c
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 52 78, fax. 12 278 52 78
    REGON: 00070342800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl/zss
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług przeprowadzenia zajęć dogoterapii dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów Zespołu Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. Dogoterapia - 3 grupy po 5 osób, 26 godzin zajęć w grupie, razem 78 godziny zajęć, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: a) poznawanie budowy ciała psa b) kształtowanie orientacji w schemacie własnego ciała c) doskonalenie sprawności ruchowej d) stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku, dotyku, węchu e) ćwiczenie konc f) entracji uwagi g) wyzwalanie spontanicznej aktywność dziecka w zabawie z psem h) nauka troski o higienę własną i psa - mycie rąk, czesanie, karmienie i) okazywania emocji i uczuć związanych z kontaktem ze zwierzętami j) naśladowania ruchu poprzez obserwowanie czynności wykonywanych przez psa i naśladowanie ich np. chodzenie, siadanie, leżenie k) nauka samodzielności - samodzielne wykonywanie zadań z działem psa (chodzenie na smyczy, czesanie, elementy tresury) l) określanie związków przyczynowo-skutkowych, rozpoznawanie kolorów i kształtów, różnic i podobieństw. m) ćwiczenia relaksacyjne. Miejsce realizacji zajęć Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26c 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników z podziałem na grupy po podpisaniu umowy. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną, otrzyma on upoważnienie do przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji zajęć. W przypadku osób prawnych Wykonawca zobowiązuje się do podpisania odrębnej umowy o przetwarzanie danych osobowych. 4. Czas realizacji zajęć: wrzesień-grudzień 2012 roku. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, według ustaleń z Zamawiającym. Zajęcia będą się dobywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 (konieczna dyspozycyjność Wykonawcy). Czas trwania zajęć wynosi jednorazowo 120 min. Zajęcia będą się odbywać w siedzibie Zamawiającego (Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, ul. Niepołomska 26C). 5. Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a) przygotowanie szczegółowego planu zajęć przed ich rozpoczęciem, b) prowadzenie dziennika zajęć (obecność dzieci, daty, tematy oraz czas trwania zajęć, potwierdzenie odbioru posiłku przez dzieci), c) dokonanie ewaluacji po zakończeniu zajęć na formularzach dostarczonych przez Zamawiającego, W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kakapitał Ludzki, b) oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór pap1ieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a) dziennik zajęć b) Dokumenty ewaluacyjne, c) fakturę VAT/rachunek oraz kartę czasu pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.eu/zssprojekt
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach