Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 623 19 01 , fax. 22 623 19 09
- Data zamieszczenia: 2012-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 623 19 01, fax. 22 623 19 09
REGON: 01156286700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług polegających na organizacji projektu Wizyta gospodarcza polskich producentów rolnych do Frankonii (Bawaria) - nowoczesne technologie, sprzedaż bezpośrednia z gospodarstwa, bioenergia w terminie od dnia 3 października 2012 r. do dnia 5 października 2012 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na organizacji Wizyty gospodarczej polskich producentów rolnych do Frankonii (Bawaria) - nowoczesne technologie, sprzedaż bezpośrednia z gospodarstwa, bioenergia w terminie od dnia 3 października 2012 r. do dnia 5 października 2012 r. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację projektu, b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny, c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. W ramach zamówienia Biuro zapewni: Wykonanie projektu Wizyta gospodarcza polskich producentów rolnych do Frankonii (Bawaria) - nowoczesne technologie, sprzedaż bezpośrednia z gospodarstwa, bioenergia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ: Program wizyty studyjnej, w tym: 1. transport autokarowy maksymalnie 45 uczestników wraz z bagażami: - na trasie miasto Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie) wyjazd w dniu 3 października 2012 r. w godzinach porannych - miasto Norymberga - przyjazd w dniu 3 października 2012 r. godz. 17.00, - na trasie miasto Norymberga wyjazd w dniu 5 października 2012 r. w godzinach wieczornych miasto Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie), - transport maksymalnie 45 uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsc wyznaczonych w załączniku nr 7 do SIWZ: Program wizyty studyjnej, w terminie od dnia 3 października do dnia 5 października 2012 r.; 2. zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych ze śniadaniem dla maksymalnie 45 uczestników, w terminie od dnia 3 października 2012 r. (przyjazd) do dnia 5 października 2012 r.(wyjazd), w hotelu o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub równoważnym (z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju) w granicach administracyjnych miasta Norymberga; 3. opieka wykwalifikowanego przewodnika wizyty oraz wykwalifikowanego tłumacza języka niemieckiego, w terminie od dnia 3 października 2012 r. do dnia 5 października 2012 r.; 4. wyżywienie dla maksymalnie 45 uczestników, w tym: w dniu 3 października 2012 r.: - kolacja dla maksymalnie 45 osób, w dniu 4 października 2012 r.: - obiad dla maksymalnie 45 osób, - kolacja dla maksymalnie 45 osób, w dniu 5 października 2012 r.: - obiad dla maksymalnie 45 osób, - kolacja dla maksymalnie 45 osób; 5. ubezpieczenie maksymalnie 45 uczestników podczas realizacji usługi polegającej na organizacji Wizyty gospodarczej polskich producentów rolnych do Frankonii (Bawaria) - nowoczesne technologie, sprzedaż bezpośrednia z gospodarstwa, bioenergia; 7. organizacja wizyty maksymalnie 45 uczestników w skansenie w Bad Winsheim w dniu 4 października 2012 r.; 8. maksymalnie 45 zestawów materiałów szkoleniowo-informacyjnych dla uczestników, w tym jeden zestaw będzie zawierał: - długopis, - pendrive 8Gb na materiały multimedialne, ww. materiały szkoleniowo-informacyjne opatrzone zostaną logotypami zgodnie z załącznikiem nr 4b do umowy: Wykaz logotypów, - notes A5, - torbę papierową format A4, ww. materiały szkoleniowo informacyjne opatrzone zostaną logotypami i sloganami zgodnie z załącznikiem nr 4a do umowy: Wykaz logotypów i sloganów. Ww. materiały Wykonawca zapewni na Wizytę gospodarczą polskich producentów rolnych do Frankonii (Bawaria) nowoczesne technologie, sprzedaż bezpośrednia z gospodarstwa, bioenergia; 9. opracowanie merytoryczne i druk artykułu opisującego wyjazd studyjny przed jego realizacją w czasopiśmie o tematyce rolniczej o zasięgu ogólnopolskim i zawierającego program wyjazdu studyjnego. Ww. artykuł opatrzony zostanie logotypami i sloganami zgodnie z załącznikiem nr 4a do umowy: Wykaz logotypów i sloganów; 10. opracowanie merytoryczne i druk w czasopiśmie o tematyce rolniczej o zasięgu ogólnopolskim oraz na stronie internetowej adresowanej do mieszkańców obszarów wiejskich, relacji podsumowującej wyjazd studyjny, zawierającej merytoryczny opis najważniejszych zagadnień poruszanych w trakcie wyjazdu, parametry techniczne: a) rozmiar artykułu: 5000-7000 znaków oraz minimum 3 zdjęcia, b) profesjonalną redakcję i korektę tekstów. Ww. opracowanie opatrzone zostanie logotypami i sloganami zgodnie z załącznikiem nr 4a do umowy: Wykaz logotypów i sloganów; 11. wykładowca posiadający doświadczenie w działaniach prorozwojowych dla frankońskiej wsi i rolnictwa, doradztwa z zakresu rolnictwa. Wykładowca będzie reprezentował region Bawarię, a konkretnie obszary wiejskie i weźmie udział w warsztatach wymiany doświadczeń nt. Pokazanie dobrych praktyk związanych z przedsiębiorczością na wsi frankońskiej w Bawarii a zrównoważony rozwój regionu - alternatywne źródła dochodu dla rolników w małych i średnich gospodarstwach (usługi, sprzedaż bezpośrednia z gospodarstwa i bioenergia); 12. koordynator projektu moderator warsztatów - z doświadczeniem min. 5 letnim z zakresu branży rolnej i rozwoju obszarów wiejskich, współpracy międzynarodowej w zakresie wsi i rolnictwa; 13. nabór 45 uczestników spośród producentów rolnych, delegatów izb rolniczych, aktywnych mieszkańców obszarów wiejskich, liderów w swoich środowiskach lokalnych, uczestników w pracy dla społeczności wsi- radach sołeckich, lokalnych grup działania (LGD), stowarzyszeń, grup producenckich oraz kołach gospodyń wiejskich oraz liderów mających wpływ na rozwój obszarów wiejskich z woj. lubuskiego. Zakwaterowanie, wyżywienie, transport przewodnika wizyty, tłumacza, koordynatora moderatora, wykładowcy oraz kierowców Wykonawca zapewni we własnym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowych na terenie Warszawy
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych dla uczestników spotkań organizowanych w ramach projektu CVP
Dodano: 2016-07-13 - Organizacja konferencji szkoleniowej dla pracowników Sieci PIFE
Dodano: 2016-07-08 - Świadczenie usług hotelowych na terenie Warszawy
Dodano: 2016-07-01 - Organizacja i obsługa wydarzenia pod nazwą: Mazowieckie Dni Partnerstwa
Dodano: 2016-06-30 - świadczenie usług hotelarskich dla gości i wykonawców 59. Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień 2016
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 konferencji promujących program Owoce i warzywa w szkole
Dodano: 2016-06-07 - Świadczenie usług hotelarskich na terenie Warszawy dla Biura Polskiej Komisji Akredytacyjnej
Dodano: 2016-06-07 - świadczenie usług hotelowych na terenie Polski.
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 konferencji promujących program Owoce i warzywa w szkole
Dodano: 2016-05-18