Przetargi.pl
Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych dla uczestników spotkań organizowanych w ramach projektu CVP

Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych dla uczestników spotkań organizowanych w ramach projektu CVP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych polegających na zapewnieniu noclegów wraz ze śniadaniami dla osób uczestniczących w spotkaniach związanych z realizacją projektów prowadzonych przez administrację podatkową. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych polegających na zapewnieniu noclegów wraz ze śniadaniami na terenie miasta stołecznego Warszawy, przy czym ich odległość od miejsca w którym będą odbywały się spotkania tj. w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12, nie może wynosić więcej niż 5 km (droga dojścia lub dojazdu).Odległość, o której mowa powyżej będzie sprawdzana za pośrednictwem wyszukiwarki https://www.google.pl/maps/dir///@52.232938,21.0611941,11z. 3. Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudnienia w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, w pełnym wymiarze czasu pracy przy realizacji umowy 1 osoby bezrobotnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 149) lub 1 osoby niepełnosprawnej, co oznacza osobę spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.). Zatrudnienie powinno obejmować cały czas realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w terminie 14 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego oświadczenia dotyczącego zatrudnienia ww osoby oraz przedstawienia do wglądu Zamawiającemu dokumentów potwierdzających jej zatrudnienie. Zamawiający uzna, że Wykonawca wywiązał się z przedmiotowego obowiązku, jeśli zatrudnienie osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej nastąpiło w okresie nie wcześniej nie 3 (trzy) miesiące przed zawarciem Umowy. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji umowy wymaganej przez zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia karu umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przejazdu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach