Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łochowie

Urząd Miejski w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 675 12 35 , fax. 025 675 12 35
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łochowie
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 025 675 12 35, fax. 025 675 12 35
    REGON: 00052852800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia sali sportowej w Łochowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia wykonane były z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: 4.1. instrukcje obsługi przedmiotu umowy w języku polskim, 4.2. atesty lub certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na używanie zamontowanych urządzeń w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp., 4.3. karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyposażenia, jego rozniesienia, montażu instalacji i uruchomienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w budynku sali sportowej w Łochowie. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie prace niezbędne do montażu wyposażenia i przywrócenia uszkodzonych elementów do stanu poprzedniego wynikające z aktualnego zaawansowania prac np.: wykonać otwory w posadzce sportowej, wykonać elementy konstrukcyjne do montażu, dokonać naprawy uszkodzonych tynków, wykonać instalacje w niezbędnym zakresie itp. 7. Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 8. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych oraz ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w gotówce musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BS Łochów, nr rachunku: 74-9233-0001-0000-0127-2000-0020, najpóźniej do terminu składania ofert. 8. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach