Przetargi.pl
Zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne Zakres systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia szczegółowo określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Przez zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne Zamawiający rozumie: - udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie, - instalację oprogramowania wraz z podłączeniem urządzeń zewnętrznych, - wdrożenie - dostawę sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne, - serwis gwarancyjny 36 miesięcy, - szkolenie pracowników obsługujących program - 4 osoby, - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych ( etykiety kodów kreskowych ) - serwis pogwarancyjny - 12 miesięcy po upływie gwarancji (Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy serwisowej po upływie gwarancji na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny za serwis pogwarancyjny w maksymalnym wymiarze do wskaźnika inflacji.) W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia: a) przeglądy serwisowe, b) naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania, c) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej d) upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji, e) pomoc techniczną producenta oprogramowania, f) gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 300,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, e- mail, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej trzema wdrożeniami systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia i przedstawi na to dokumenty, szczegółowy opis zaoferowanego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia, foldery informacyjne, wzory generowanych dokumentów, wniosą wadium oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, e- mail, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej trzema wdrożeniami systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia i przedstawi na to dokumenty, szczegółowy opis zaoferowanego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia, foldery informacyjne, wzory generowanych dokumentów, wniosą wadium oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach