Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup laboratoryjnego systemu informatycznego dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup laboratoryjnego systemu informatycznego dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne. Zakres laboratoryjnego systemu informatycznego szczegółowo określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Przez zakup laboratoryjnego systemu informatycznego wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne Zamawiający rozumie: - udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie, - instalację oprogramowania wraz z podłączeniem analizatorów, - konfigurację dostępu do wyników przez stronę intranetową (do 60 użytkowników) oraz konfigurację dostępu do wyników badań z zewnątrz szpitala przez bezpieczny protokół sieci internetowej ( do 20 użytkowników ) z uwzględnieniem systemu zarządzania uprawnieniami ograniczającymi taki dostęp do podmiotów uprawnionych, - dostawę sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne, - serwis gwarancyjny 36 miesięcy ,w tym upgrade oprogramowania, - szkolenie pracowników ( 6 osób ) obsługujących program, - zapewnienie zawarcia Umowy na serwis pogwarancyjny - 12 miesięcy po upływie gwarancji (Wykonawca zapewnia zawarcie umowy serwisowej po upływie gwarancji na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny za serwis pogwarancyjny w maksymalnym wymiarze do wskaźnika inflacji). Zamawiający niezwłocznie przystąpi do odbioru przedmiotu zamówienia po informacji od Wykonawcy o prawidłowym wykonaniu prac objętych Umową. W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia: a. przeglądy serwisowe, b. naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania, c. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej d. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji, e. pomoc techniczną producenta oprogramowania, f. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych, g. ciągłość pracy systemu poprzez: - całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii. - a w przypadku braku zapewnienia serwisu całodobowego Wykonawca zapewnia ciągłość pracy poprzez instalację serwera zastępczego (równoważnego) o parametrach identycznych z serwerem zaoferowanym, który w czasie awarii przejmie funkcje serwera podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 2.250,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, informację w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, e- mail, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej trzema wdrożeniami Laboratoryjnego systemu informatycznego i przedstawi na to dokumenty, szczegółowy opis zaoferowanego Laboratoryjnego systemu informatycznego: - instrukcja obsługi programu,- foldery lub inne materiały informacyjne, - wzory generowanych dokumentów: formularze (zlecenia na badania, formularze: rejestracji, pracowni mikrobiologii, serologii, banku krwi), wzory wydruków (wynik badania: analitycznego, mikrobiologicznego, grupy krwi, próby krzyżowej, książek badań: grup krwi, prób krzyżowych, banku krwi, wydruki kontroli jakości), wniosą wadium oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, informację w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, e- mail, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej trzema wdrożeniami Laboratoryjnego systemu informatycznego i przedstawi na to dokumenty, szczegółowy opis zaoferowanego Laboratoryjnego systemu informatycznego: - instrukcja obsługi programu,- foldery lub inne materiały informacyjne, - wzory generowanych dokumentów: formularze (zlecenia na badania, formularze: rejestracji, pracowni mikrobiologii, serologii, banku krwi), wzory wydruków (wynik badania: analitycznego, mikrobiologicznego, grupy krwi, próby krzyżowej, książek badań: grup krwi, prób krzyżowych, banku krwi, wydruki kontroli jakości), wniosą wadium oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa stworzenia i wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Systemu Obsługi Ruchu Turystycznego w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn:. Zintegrowany system wspomagania zarządzania obiektami poprzemysłowymi w Zabrzu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych.
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2012-03-09 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2012-02-15 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, notebooków i urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2011-09-19 - Zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne
Dodano: 2009-10-13