Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II dostawa i montaż żaluzji. Oznaczenie sprawy: OZ/D/165/BL/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach w podziale na 7 zadań. Zadanie 1 Żaluzje pionowe RJM1 (CPV: 39.51.54.40-1 żaluzje pionowe), Zadanie 2 - Żaluzje pionowe RIE-1 (CPV: 39.51.54.40-1 żaluzje pionowe), Zadanie 3 - Żaluzje poziome RAr-0 (CPV: 39.51.54.40-1 żaluzje pionowe), Zadanie 4 - Żaluzje poziome RIE-5 (CPV: 39.51.54.40-9 rolety), Zadanie 5 - Żaluzje poziome - RAu-3 (CPV: 39.51.54.30-8 żaluzje weneckie), Zadanie 6 - Żaluzje pionowe RJO-4 (CPV: 39.51.54.40-1 żaluzje pionowe), Zadanie 7 - Żaluzje pionowe - RE-0(CPV: 39.51.54.40-1 żaluzje pionowe). Wartośc ninejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupu tego typu urządzeń w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154401
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1-2, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy w zakresie nw. pkt. A) 1.1, 1.2, 2.1 (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy - w zakresie nw. pkt. B) 3.1 i 4.1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część I: Zakup, dostawa i montaż żaluzji pionowych wewnętrznych oraz rolet wewnętrznych Część II: Zakup, dostawa i montaż urządzenia klimatyzacyjnego (klimatyzator przenośny), wentylatorów przenośnych stojących oraz wentylatora biurkowego Część III: Zakup, dostawa do siedziby MOPS w Mikołowie dozownika/podajnika elektrycznego do ręczników papierowych
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa żaluzji pionowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/108/MW
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/70/MW
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa żaluzji pionowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/18/EO
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa żaluzji pionowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/16/JP
Dodano: 2015-05-04 - V dostawa i montaż żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy OZ/D/126/DM/14
Dodano: 2014-09-18 - III dostawa i montaż żaluzji. Oznaczenie sprawy: OZ/D/64/EK/14
Dodano: 2014-05-21 - DOSTAWA ŻALUZJI PIONOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2014-05-15 - II dostawa i montaż żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/56/EO/14
Dodano: 2014-04-28 - II dostawa i montaż żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/41/EO/14
Dodano: 2014-04-03