Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 26 1452026, , fax. 26 1452024
- Data zamieszczenia: 2017-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Narutowicza 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 26 1452026, , fax. 26 1452024
REGON: 810060937 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu pożarniczego, środków gaśniczych oraz części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego, środków gaśniczych oraz części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: część I - zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych; część II - zakup proszku gaśniczego i środków pianotwórczych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego; część III - zakup części zamiennych i materiałów do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego; 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w „Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Techniczna załącznik nr 10.1 do SIWZ – dla części I zamówienia, Specyfikacja Techniczna Przedmiotu załącznik nr 10.2 do SIWZ – dla części II zamówienia, Specyfikacja Techniczna Przedmiotu załącznik nr 10.3 do SIWZ – dla części III zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt Wykonawcy do pomieszczeń magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny od godz. 8:00 do godz. 13:00 w dni powszednie. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 30,00 m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 5. Materiały wymienione w Specyfikacji Technicznej dla części II zamówienia i dla części III zamówienia przeznaczone są do naprawy i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego dla Warsztatu Naprawy Sprzętu Pożarniczego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2017 roku. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacją techniczną. 6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej – Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. Brak właściwego oznaczenia spowoduje odrzucenie dostawy. 7. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu (część B, C, D) do Zamawiającego na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego po rozpatrzeniu karty wyrobu. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. Dodatkowe informacje w/w zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce- Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części I zamówienia w wysokości 6 000,00 PLN dla części II i III zamówienia: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie odpowiednich kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: 1) Formularz cenowy dla każdej częci zamówienia osobno. UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży specjalnej ppoż. na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej
Dodano: 2021-02-23 - Ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom - zakup łodzi ratunkowej dla OSP Krajnik Dolny i narzędzi hydraulicznych dla OSP Nawodna.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa odzieży specjalnej ppoż. na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa odzieży specjalnej ppoż. na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej
Dodano: 2020-12-30 - Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratownictwa dla jednostek OSP z gminy Chojna w ramach Funduszu Sprawiedliwości
Dodano: 2020-11-18 - Zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych.
Dodano: 2020-05-22 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom – skafander ochronny, kombinezon do pracy w wodzie, nóż ratowniczy, torba medyczna, nosze pływające
Dodano: 2019-08-06 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom –łódź z przyczepą i silnikiem
Dodano: 2019-07-19 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom – mobilny zespół zasilania kryzysowego
Dodano: 2019-07-15 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom
Dodano: 2019-06-18