Przetargi.pl
Przewóz uczniów uczęszczających do szkół Gminy Barlinek realizowany w oparciu o komunikację regularną- na podstawie biletów miesięcznych do 31.12.2017 r.

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16, , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, , fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów uczęszczających do szkół Gminy Barlinek realizowany w oparciu o komunikację regularną- na podstawie biletów miesięcznych do 31.12.2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych tj. przewóz uczniów z terenu Gminy Barlinek na zajęcia lekcyjne i odwóz po zajęciach uczniów w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych do 31.12.2017. Usługa dotyczy uczniów uczęszczających do następujących placówek oświatowych Gminy Barlinek : a. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Barlinku, ul. Jeziorna 12 oraz ul. Leśna 10 b. Szkoła Podstawowa Nr 4 w Barlinku, ul. Kombatantów 3, c. Szkoła Podstawowa w Mostkowie, Mostkowo 37, d. Przedszkole Miejskie Nr 1 w Barlinku, ul. Leśna 10. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży – na podstawie biletów miesięcznych. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, w dni nauki szkolnej – co najmniej dwukrotne do każdej placówki tj. kurs poranny do placówek szkolnych (tak aby uczniowie dotarli najpóźniej do godziny 7:50 w placówkach SP1, PM1 i do godziny 8:20 do SP4, SP Mostkowo i PM 1) oraz dwukrotne kursy popołudniowe ze szkół (w godzinach 13.00 - 15.00), przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. Szczegółowy wykaz tras znajduje się w załączniku Nr 7 do SIWZ. Wykonawca pokrywa koszty oznaczenia przystanków szkolnych znakiem D-15 wraz z ogłoszeniami o godzinach odjazdu i ponosi koszty zatrudnia osób na stanowiskach opiekunów wychowawczych w czasie przejazdu uczniów w autobusach. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy wykonawca dokona w porozumieniu z zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienie – zezwolenia, licencje, certyfikaty kompetencji zawodowych do wykonywania (na ternie Polski) transportu drogowego osób, ważne na cały czas okres realizacji przedmiotu zamówienia 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie: Wykonawca musi wykazać się wykonywanymi, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, co najmniej 1 (jedną) usługą w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich: wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest(są) wykonywane należycie. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością uznaje się usługę polegająca na przewozie dziennym, co najmniej 150 dzieci do szkół. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabór do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z uzgodnionym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących. Wykonawca musi dysponować co najmniej 8 (ośmioma) autobusami tj.: - 6 autobusów – min. 50 miejsc siedzących - 2 autobusy – min 17 miejsc siedzących Przewóz uczniów musi odbywać się autobusami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo autobusy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie uczniów i spełniać przepis z zakresu bhp oraz ppoż. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o dysponowaniu osobami z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016, poz. 1907 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017, poz. 1260 z późń. zm.). 5. Pozostawienie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca nie może zalegać z opłaceniem podatku i składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne chyba, że posiada przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki do spełnienia przez wykonawców: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność transportową. - Wykonawca składający ofertę nie zalega z opłatami do zakładu ubezpieczeń społecznych oraz do urzędu skarbowego. - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia to jest wykonywał prace usługowe – przewóz osób o podobnym profilu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia. - Wykonawca musi przyjąć obowiązki określone w projekcie umowy załącznik, do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie powyższych warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Oferta cenowa to wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z podatkiem od towaru i usług, należy podać cenę netto, brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach