Przetargi.pl
ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO I AUTOBUSU NA POTRZEBY WSOWL SPRAWA 14/PN/2014

Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 51-150 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7658555 , fax. 071 7658425
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
    ul. Czajkowskiego 109 109
    51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7658555, fax. 071 7658425
    REGON: 93038806200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO I AUTOBUSU NA POTRZEBY WSOWL SPRAWA 14/PN/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego samochodu osobowego i jednego autobusu, w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. - SAMOCHÓD OSOBOWY musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i być wyprodukowany w 2014. Pojazd musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie) i musi być fabrycznie przystosowany do przewozu osób - nie może to być samochód adaptowany z ciężarowego. Pojazd musi spełniać minimalne wymagania i posiadać wyposażenie nie gorsze niż określone szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Samochód musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej. Wymaga się, aby samochód będący przedmiotem zamówienia charakteryzował się następującymi parametrami: a) zużycie energii przez pojazd wyznaczone w jeździe mieszanej w teście według regulaminu 83 EKG ONZ lub dyrektywy 70/220/EWG wynosiło nie więcej niż 250 MJ/100 km; b) emisja dwutlenku węgla zmierzona zgodnie z regulaminem 101 EKG ONZ nie była większa niż 160 g/km; c) pojazd spełniał normę EURO 5 pod względem emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną). Samochód musi być objęty oddzielnym ubezpieczeniem komunikacyjnym ze zniesieniem udziału własnego -minimum roczny pakiet ubezpieczeniowy obejmujący AC, OC, NW oraz Assistance 24 h. Polisy muszą być wystawione na Zamawiającego. Polisa AC winna obejmować pełną kompensację szkód związanych z uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą pojazdu i pokrywać dodatkowo koszty: a) holowania pojazdu z miejsca zdarzenia; b) innych pomocowych usług. Wykonawca zobowiązany do opisania cech, parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego przez siebie samochodu poprzez wypełnienie, podpisanie i zamieszczenie w ofercie Opisu parametrów oferowanego samochodu wg wzoru stanowiącego załącznik do Formularza ofertowego. W ofercie, w formularzu Opis parametrów technicznych oferowanego samochodu, Wykonawca zobowiązany jest ponadto podać informacje dotyczące oferowanego pojazdu w zakresie: a) wyrażonej w litrach na kilometr (l/km) wielkości zużycia paliwa w cyklu mieszanym (wartość uśredniona), b) wyrażonej w g/km wielkości emisji dwutlenku węgla , (wartość uśredniona), Wielkości zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla przez pojazd podać należy uwzględniając przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559). - AUTOBUS musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2014, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych (Klasa II wg klasyfikacji określonej w dyrektywie 2001/85/WE). Autobus musi być objęty oddzielnym ubezpieczeniem komunikacyjnym ze zniesieniem udziału własnego - minimum roczny pakiet ubezpieczeniowy obejmujący AC, OC, NW oraz Assistance 24h. Polisy muszą być wystawione na Zamawiającego. Polisa AC winna obejmować pełną kompensację szkód związanych z uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą autobusu i pokrywać dodatkowo koszty. Oferowany autobus musi spełniać wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia autobusu do ruchu zawartego w normach branżowych i przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, ogłoszonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku. ( Dz. U. z 2003 roku, Nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami). Dostarczany autobus w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego musi odpowiadać aktualnym przepisom rejestracji pojazdów i posiadać dokumenty umożliwiające jego zarejestrowanie oraz kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną). Zamawiający wymaga aby oferowany autobus nie był prototypem, tzn., że został wyprodukowany i wprowadzony do sprzedaży na rynku państw członkowskich Unii Europejskiej, co należy potwierdzić stosownym oświadczeniem złożonym w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo: a) przeszkolić jednego pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi i podstawowych napraw, b) dostarczyć instrukcję obsługi urządzeń zamontowanych w pojeździe, Wymaga się, aby autobus zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011 roku w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. 2011 nr 96 poz. 559) będący przedmiotem zamówienia charakteryzował się następującymi parametrami: a) jednostkowe zużycie energii w warunkach znamionowych pracy silnika obliczone jako iloczyn jednostkowego zużycia paliwa i wartości opałowej paliwa równej 43MJ/kg (dla oleju napędowego) nie było większe niż 12 MJ/kWh; b) emisja jednostkowa dwutlenku węgla z silnika pracującego w warunkach znamionowych nie powinna być większa niż 900 g/kWh; c) silnik pojazdu powinien spełniać normę euro 5 pod względem emisji tlenków azotu, tlenku węgla, węglowodorów oraz cząstek stałych. Części, materiały, podzespoły i urządzenia użyte w autobusie będącym przedmiotem zamówienia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne, homologacje i inne potwierdzenia wymagane przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zużycie energii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach