Przetargi.pl
Zakup rotora elektrycznego oraz stołu pionizacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup rotora elektrycznego oraz stołu pionizacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa rotora elektrycznego szt. 1 oraz stołu pionizacyjnego szt. 1dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, że oferta która nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia, zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia wykonawca, ponosząc ryzyko transportu. W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych wykonawca będzie je uwzględniał na swój koszt. Dostawa przedmiotu zamówienia w niniejszym przetargu jest finansowana ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach programu zdrowotnego pn.: Narodowy Program Wyrównania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo - Naczyniowego na lata 2010 - 2012 POLKARD, zadanie pn.: Zakup aparatury medycznej dla oddziałów rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu. 1. Przedmiot zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: Kody CPV oznaczenie opis Przedmiot główny: 33.10.00.00-1 Sprzęt medyczny 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi 2. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadać certyfikat CE albo deklaracje zgodności CE, które Wykonawca winien dołączyć do oferty. 3. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków, uruchomienia. 4. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie zamawianego przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do oferty przetargowej dołączyć dokumenty świadczące o tym, że przedmiot podany w ofercie, jako równoważny posiada w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 1, ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot podany, jako równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w SIWZ w załączniku nr 1 spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku dostarczenia uszkodzonego przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a Wykonawca dokona wymiany na swój koszt, w ciągu 3 dni. 6. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach