Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg
- Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7806421 , fax. 022 7806421
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
ul. Bohaterów Westerplatte 1 1
05-480 Karczew, woj. mazowieckie
tel. 022 7806421, fax. 022 7806421
REGON: 01484859300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup piaskarko-solarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku. Rozsypywarka przeznaczona do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku oraz mieszanki soli i pias - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.) b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c) posiadają doświadczenie - przedstawią wykaz przynajmniej trzech dostaw o charakterze podobnym w okresie trzech lat popartych dokumentami stwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie, np. referencjami d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e) posiadają dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności f) udzielą minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczoną piaskarkę g) podpiszą umowę na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy załączony do SIWZ) Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz Oświadczenie. (3) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do siwz. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (4) Załącznik Nr 3 do siwz- Formularz cenowy (5) Podpisany wzór umowy - Załącznik Nr 4 do siwz (6) Wypełniony formularz OFERTA (7) dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności - CE; (8) udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczoną piaskarko-solarkę oraz określenie warunków gwarancji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg dla GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2012-12-04 - Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku
Dodano: 2012-02-21 - Dostawa fabrycznie nowych solarek do rozsypu materiałów uszarstniajacych w technologii zwilżania solanką
Dodano: 2011-11-25 - Zakup i dostawę używanego samochodu ciężarowego z nową zabudową hakowiec 7 ton + piaskarko-solarka z pługiem służącego do zimowego utrzymania dróg i ulic
Dodano: 2011-10-13 - Dostawa rozsypywarki środków chemicznych i piasku w ilości - 1 szt. oraz pługa odśnieżnego typu średniego - 1 szt. do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim dla potrzeb Zimowego Utrzymania Dróg - do realizacji w 2011r.
Dodano: 2011-09-28 - Dostawa piaskarki P-1.D lub równoważnej
Dodano: 2010-08-17 - Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku, Zakup pługa odśnieżnego
Dodano: 2010-04-20 - Zakup i dostawa piaskarki fabrycznie nowej z napędem od silnika dwucylindrowego wysokoprężnego przystosowana do montażu na samochód z urządzeniem hakowym posiadanym przez Zamawiającego oraz adaptacja pługu w formie leasingu operacyjnego na okres 3 lat.
Dodano: 2009-11-16 - Dostawa posypywarko-solarek do zimowego utrzymania dróg powiatowych
Dodano: 2009-10-21