Przetargi.pl
Zakup i dostawa piaskarki fabrycznie nowej z napędem od silnika dwucylindrowego wysokoprężnego przystosowana do montażu na samochód z urządzeniem hakowym posiadanym przez Zamawiającego oraz adaptacja pługu w formie leasingu operacyjnego na okres 3 lat.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, ul. Spółdzielcza 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8580081 , fax. 046 8580091
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie
    ul. Spółdzielcza 105 105
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8580081, fax. 046 8580091
    REGON: 75001206300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa piaskarki fabrycznie nowej z napędem od silnika dwucylindrowego wysokoprężnego przystosowana do montażu na samochód z urządzeniem hakowym posiadanym przez Zamawiającego oraz adaptacja pługu w formie leasingu operacyjnego na okres 3 lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. DANE TECHNICZNE PIASKARKI: - skrzynia ładunkowa o pojemności 4 m3 wykonana ze stali zabezpieczona antykorozyjne wyposażona w sito i w mechaniczny obciążnik, przykryta plandeką, - przenośnik taśmowy oraz talerz rozrzutnika materiałów sypkich napędzany hydraulicznie, - rynna zasypowa oraz talerz rozrzutnika wykonane ze stali kwasoodpornej z możliwością regulacji, - napęd piaskarki od silnika dwucylindrowego wysokoprężnego - sterowanie pracą posypywania za pośrednictwem pulpitu z kabiny kierowcy ( załączanie i wyłączanie urządzenia oraz regulacja pracy silnika ), regulacja gęstości sypania oraz szerokości sypania może odbywać się na zewnątrz urządzenia ), - oświetlenie robocze oraz ostrzegawcze, - piaskarka montowana do platformy ( ramy współpracującej z urządzeniem hakowym ). II. INFORMACJE DODATKOWE DO ZAMÓWIENIA: Zamawiający do współpracy z piaskarką posiada samochód IVECO EUROCARGO 12E18 o numerze podwozia ZCFA1ED1382530184, rok produkcji 2008 z zamontowaną płytą czołową do pługu oraz urządzeniem hakowym firmy STAL Sp. z o.o. 04 - 694 Warszawa, ul. Pomiechowska 49/12. Urządzenie hakowe udźwig 6,2 tony, rozstaw osi samochodu 3105 mm, pług odśnieżny typ PD03 z osprzętem firmy Dobrowolski Sp. z o.o., ul. Obrońców Warszawy 26A, 67 - 400 Wschowa do przełożenia ze STARA 266 do w/w samochodu. III. DODATKOWE WYMAGANIA: - Przełożenie pługu z osprzętem wraz z montażem piaskarki nastąpi w siedzibie zamawiającego. - Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji (instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna urządzenia, instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw, karta gwarancyjna urządzenia). - Deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń. - Przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia. IV. WARUNKI GWARANCJI: Udzielona przez Wykonawcę na piaskarkę gwarancja nie może być krótsza niż 24 miesiące oraz na prawidłowość montażu pługu - 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Prawo zamówień publicznych . 6. Wykażą przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełniają warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie udokumentują spełnienia wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli. 2. Wzór umowy załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Certyfikat na znak bezpieczeństwa (deklaracja) sprzedawanego sprzętu. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 8. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 9. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być pisane w języku polskim. UWAGA: w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach