Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2623705 , fax. 024 2627764
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
ul. Bielska 59 59
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2623705, fax. 024 2627764
REGON: 61094622200011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa posypywarko-solarek do zimowego utrzymania dróg powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sześciu fabrycznie nowych posypywarko-solarek do zimowego utrzymania dróg powiatowych o parametrach określonych w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: 1. Posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w SIWZ - załącznik do SIWZ; 4. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik do SIWZ; 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na ilość łącznie 10 szt. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik do SIWZ; 6. Do oferty należy dołączyć parametry techniczno-użytkowe oferowanego sprzętu: - folder producenta posypywarko - solarek wraz z danymi technicznymi. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg dla GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2012-12-04 - Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku
Dodano: 2012-02-21 - Dostawa fabrycznie nowych solarek do rozsypu materiałów uszarstniajacych w technologii zwilżania solanką
Dodano: 2011-11-25 - Zakup i dostawę używanego samochodu ciężarowego z nową zabudową hakowiec 7 ton + piaskarko-solarka z pługiem służącego do zimowego utrzymania dróg i ulic
Dodano: 2011-10-13 - Dostawa rozsypywarki środków chemicznych i piasku w ilości - 1 szt. oraz pługa odśnieżnego typu średniego - 1 szt. do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim dla potrzeb Zimowego Utrzymania Dróg - do realizacji w 2011r.
Dodano: 2011-09-28 - Dostawa piaskarki P-1.D lub równoważnej
Dodano: 2010-08-17 - Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku, Zakup pługa odśnieżnego
Dodano: 2010-04-20 - Zakup i dostawa piaskarki fabrycznie nowej z napędem od silnika dwucylindrowego wysokoprężnego przystosowana do montażu na samochód z urządzeniem hakowym posiadanym przez Zamawiającego oraz adaptacja pługu w formie leasingu operacyjnego na okres 3 lat.
Dodano: 2009-11-16 - Zakup piaskarko-solarki
Dodano: 2009-04-24