Przetargi.pl
Zakup paliwa na podstawie kart paliwowych

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Leona Wyczółkowskiego 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3415261 , fax. 052 3415781
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
    ul. Leona Wyczółkowskiego 22 22
    85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3415261, fax. 052 3415781
    REGON: 01251326200511
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa na podstawie kart paliwowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz paliwa LPG na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 2. Szacunkowa ilość paliwa jaką Zamawiający planuje kupić w okresie 36 miesięcy wynosi: 57 500 litrów Pb 95 oraz 8 000 litrów LPG. 3. Oferowane Zamawiającemu paliwo powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1058). 4. Zakup paliwa dokonywany będzie bez gotówki i bez rachunku, za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur/rachunków wystawianych za pełne okresy rozliczeniowe. 5. Wykonawca zobowiązuje się stosować w trakcie obowiązywania umowy cenę równą cenie za 1 litr paliwa obowiązującą na stacji benzynowej w dniu tankowania pomniejszoną o udzielony rabat od łącznej wartości za nabyte paliwa. 6. Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji - data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania. 7. Wykonawca zobowiązuje się zamieszczać na fakturze/rachunku lub załączniku do faktury/rachunku stanowiącym integralną część faktury/rachunku, informację o cenie 1 litra paliwa na stacji benzynowej w dniu tankowania. 8. Termin zapłaty zbiorczej faktury/rachunku za wykonany i odebrany przedmiot umowy wynosi 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury/rachunku. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany w wykazie samochodów uprawnionych do tankowania. Zmiana taka nie wymaga zmiany umowy. 10. Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia karty elektroniczne uprawniające do tankowania paliwa w liczbie 20 szt. Zgodnie z wyborem Zamawiającego karta paliwowa może uprawniać do tankowania samochodu służbowego lub kanistra do eksploatowanych urządzeń spalinowych przez Oddział Regionalny KRUS oraz podległe Placówki Terenowe. 11. W przypadku zmiany wykazu samochodów uprawnionych do tankowania paliwa, który stanowi załącznik nr 1 do umowy, Wykonawca w terminie 7 dni zobowiązany jest do wydania kart paliwowych do nowych samochodów bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego w celu zastrzeżenia karty oraz dodatkowo do niezwłocznego dokonania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej. Zgłoszenia utraty karty będą przyjmowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu należy podać numer utraconej karty, typ, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny pojazdu, na który została wystawiona. Potwierdzenie za pomocą poczty elektronicznej będzie dokonywane wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje się ponosić odpowiedzialność za wszelkie transakcje dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty, do momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie lub kradzieży karty. 14. W terminie 7 dni od daty zgłoszenia utraty, kradzieży lub zniszczenia karty, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowa kartę bez dodatkowego wynagrodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach