Przetargi.pl
Zakup paliw wraz z usługą mycia i odkurzania samochodów służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku rozliczany w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart magnetycznych w latach 2016 -2018

Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2302000 , fax. 054 2302030
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Okrzei 74a 74a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2302000, fax. 054 2302030
    REGON: 00059716200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw wraz z usługą mycia i odkurzania samochodów służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku rozliczany w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart magnetycznych w latach 2016 -2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2018 r. do samochodów, służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku (wraz z Oddziałem Rejonowym w Toruniu i Bydgoszczy oraz w Biurach Terenowych: we Włocławku, Toruniu, Świeciu, Chełmnie, Inowrocławiu, Nakle nad Notecią, Lipnie, Tucholi), w szacunkowej ilości ogółem: - olej napędowy ON w ilości do 119 808 litrów, - benzyna Pb 95 w ilości do 8 175 litrów, - benzyna Pb 98 w ilości do 10 800 litrów, oraz dodatkowe usługi samochodowe: -w zakresie kompleksowego mycia i odkurzania pojazdów łącznie do kwoty 19 080,00 zł brutto, z zastrzeżeniem prawa do ograniczenia asortymentowego i ilościowego w ciągu realizacji umowy. Przedmiot zamówienia nie generuje innych kosztów oprócz wymienionych w niniejszej specyfikacji. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Podane ilości litrów paliwa oraz wykonanie usług mycia i odkurzania pojazdów są jedynie prognozą i Zamawiający nie jest tymi ilościami i wartościami związany. Zamawiający dopuszcza zakup mniejszej ilości paliwa, usług mycia i odkurzania niż podana (zarówno asortymentowo jak i ilościowo), w tym przypadku nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe. 2)W ramach kompleksowej usługi mycia samochodu Zamawiający wymaga: ciśnieniowego mycia nadwozia z zastosowaniem aktywnej piany, mycia z szamponem, mycia podwozia, woskowania oraz suszenia nadwozia z zastrzeżeniem prawa do ograniczenia asortymentowego i ilościowego w ciągu realizacji umowy. 3) Dla poszczególnych paliw będących przedmiotem dostawy stosuje się wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2013 r. poz. 1058), oraz normy PN-EN 228:2013-04, PN-EN 590:2013-12. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde żądanie jednostki. 5) Zakupy i usługi mycia i odkurzania będą realizowane sukcesywnie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności na terenie województwa kujawsko - pomorskiego, w tym na stacjach zlokalizowanych w odległości maksimum 5 km od granic miejscowości, w których znajdują siedziby Zamawiającego, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na zasadzie doraźnych tankowań samochodów, ciągników i maszyn samobieżnych lub do pojemników Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy. Siedziby Biur Terenowych i Oddziałów Rejonowych Kujawsko - Pomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku: Siedziba główna i Biuro Terenowe we Włocławku -Włocławek ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, Oddział Rejonowy w Toruniu i Biuro Terenowe w Toruniu, ul. Targowa 13/15,87-100 Toruń, Oddział Rejonowy w Bydgoszczy, ul. Paderewskiego 26,85-952 Bydgoszcz, Biuro Terenowe w Inowrocławiu, ul. Toruńska 25,88-100 Inowrocław, Biuro Terenowe w Nakle, ul. Długa 35,89-100 Nakło nad. Notecią, Biuro Terenowe w Świeciu, ul. Kolejowa 20, 86-105 Świecie, Biuro Terenowe w Chełmnie, Nowe Dobra 99a,86-200 Chełmno, Biuro Terenowe w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8,87-600 Lipno, Biuro Terenowe w Tucholi, ul. Plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, Wykonawca musi więc, dysponować stacjami paliw zlokalizowanymi na terenie całego kraju, w tym we Włocławku, Bydgoszczy, Toruniu, Świeciu, Chełmnie, Inowrocławiu, Nakle nad Notecią, Lipnie, Tucholi lub maksimum 5 km od granic tych miejscowości czynne codziennie i całodobowo. Wykonawca musi również dysponować automatycznymi myjniami samochodowymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z możliwością kompleksowego mycia pojazdów (ciśnieniowe mycie nadwozia z zastosowaniem aktywnej piany, mycie z szamponem, mycie podwozia, woskowanie oraz suszenie nadwozia) oraz możliwością odkurzania pojazdów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 6) Wykaz wszystkich stacji paliw na terenie kraju, w których Zamawiający będzie mógł tankować bezgotówkowo Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty. 7) Zakup paliwa oraz kompleksowe mycie pojazdów i odkurzanie dokonywane będzie bezgotówkowo. Tankowanie paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do samochodów lub pojemników. Tankowanie paliw, mycie i odkurzanie pojazdów odbywać się będzie z wykorzystaniem kart magnetycznych zabezpieczonych kodem PIN w granicach limitów ustalonych dla każdej karty magnetycznej, na każdy pojazd lub nazwę wskazaną przez Zamawiającego po aktualnie obowiązującej cenie dnia na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszonej o stały opust udzielony przez Wykonawcę. 8) Osoba uprawniona dokonująca zakupu na stacji paliw otrzyma każdorazowo pisemne potwierdzenie warunków zakupu w formie paragonu lub innego dokumentu. 9) Karty magnetyczne powinny być wystawione na numer rejestracyjny samochodu lub nazwę wskazaną przez Zamawiającego. 10) Nowe karty będą wydane Zamawiającemu bezpłatnie w terminie 15 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Zamawiającego Wykonawcy wypełnionych i podpisanych wniosków o wydanie kart z odpowiednimi limitami miesięcznymi na dany pojazd bądź nazwę wskazaną przez Zamawiającego. 11) W przypadku zmiany ilości samochodów służbowych lub maszyn Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę oraz złoży zapotrzebowanie na nowe karty z określeniem limitów na zakupy i usługi, a Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty. Wykonawca zobowiązuje się wydać i aktywować dodatkowe karty w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. 12) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wycofaniu z użytkowania samochodu i zaprzestaniu użytkowania karty, będzie on wówczas zobowiązany do zwrotu lub zniszczenia karty, która zostanie wycofana na zasadach ogólnych określonych przez Wykonawcę. 13) W razie utraty lub zniszczenia karty magnetycznej, Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego jej zaginięcia lub zniszczenia i wyda bezpłatnie nową kartę oraz uaktywni ją w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach. 14) Zamawiający z chwilą telefonicznego zgłoszenia utraty karty magnetycznej nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonane przez osoby nieuprawnione na podstawie tej karty. 15)Wykonawca zapewni nieodpłatną, automatyczną wysyłkę raportów i szczegółowych zestawień transakcji w postaci elektronicznej oraz udostępni możliwość bezpłatnego śledzenia na bieżąco swoich transakcji. 16) Wykaz osób i pojazdów służbowych uprawnionych do tankowania paliw na stacjach Wykonawcy będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy, która stanowi Załącznik nr 5 do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach