Przetargi.pl
Zakup paliwa na podstawie kart paliwowych

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Leona Wyczółkowskiego 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3415261 , fax. 052 3415781
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
    ul. Leona Wyczółkowskiego 22 22
    85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3415261, fax. 052 3415781
    REGON: 01251326200511
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa na podstawie kart paliwowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz paliwa LPG na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny KRUS w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 2. Łączne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszego zamówienia nie przekroczy wartości 346 301,00 zł brutto. 3. Zakup benzyny dokonywany będzie bez gotówki i bez rachunku, za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur VAT wystawianych za pełne okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Należność będzie regulowana przez Zamawiającego w terminie 21 dni od wystawienia faktury VAT, jednak nie wcześniej niż 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktury. 4. Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji - data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania, na którym złoży swój podpis. 5. Nowe Karty elektroniczne będą wydawane Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia. 6. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży Karty, Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego w celu zastrzeżenia Karty oraz dodatkowo do dokonania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą faxu. Zgłoszenia utraty Karty będą przyjmowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu należy podać numer utraconej Karty, typ, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny, na który została wystawiona Karta. Potwierdzenie faxem będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty Karty po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie faxem zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 7. Wykonawca przejmie odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej Karty od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży Karty. 1) W przypadku zgłoszenia telefonicznego dokonywanego w godzinach pracy Zamawiającego zostanie ono niezwłocznie potwierdzone faxem. 2) W przypadku zgłoszenia telefonicznego po godzinach pracy, potwierdzenie faxem zostanie dokonane w następnym dniu roboczym, a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przejął odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej Karty od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach