Przetargi.pl
Event outdoorowy dla miasta Włocławka - kabareton - Ze śmiechem nie ma żartów

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Event outdoorowy dla miasta Włocławka - kabareton - Ze śmiechem nie ma żartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie eventu outdoorowego w formie kabaretonu, mającego na celu promocję miasta poprzez odpowiedź władz miasta Włocławek na zaspokojenie potrzeb mieszkańców miasta na tego rodzaju imprezę masową. 1. Zakres, miejsce oraz termin: 1) Teren: wskazany przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych miasta Włocławka; 2) Termin: wskazany przez Zamawiającego, przypadający na dzień wolny od pracy tj.: sobota lub niedziela, w miesiącu wrześniu 2011 roku. 3) Czas trwania kabaretonu: do 6 godzin. 2. Program eventu outdoorowego obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie: kabaretonu z występem nie mniej niż 5 kabaretów z wysokim poziomem artystycznym programu, rozpoznawalnych na kabaretowym rynku ogólnopolskim, niewystępujących na terenie miasta w ciągu ostatnich 24 miesięcy. 3. Zorganizowanie eventu outdoorowego wymaga m.in: 1. Uzyskania pozwolenia na organizację imprezy masowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U z 2009 roku; Nr 62; poz. 504 z późn. zm.) i uzgodnienia z odpowiednimi służbami (Policja, Straż Pożarna, Sanepid, Pogotowie Ratunkowe i inne). 2. Ubezpieczenia imprezy masowej. 3. Ochrony imprezy. 4. Zapewnienia specjalistycznej pomocy pogotowia ratunkowego. 5. Posadowienia co najmniej 6 toalet przenośnych. 6. Umieszczenia dodatkowych co najmniej 15 koszy na odpadki. 7. Sprzątania w trakcie i po zakończeniu imprezy masowej. 8. Całościowej promocji imprezy w terminie około 2 tygodni przed eventem (z uwzględnieniem wykorzystania środków masowego przekazu w formie: a) spotów radiowych w radiu o zasięgu regionalnym, b) dziennika o zasięgu regionalnym, c) spotów telewizyjnych w telewizji o zasięgu lokalnym, d) plakatów i afiszy oraz innych nośników elektronicznych i wizualnych. 9. Wynajmu sceny z zadaszeniem o wymiarach nie mniejszych niż 10 metrów (długość) x 8 metrów (szerokość). 10. Wynajmu barierek ochronnych. 11. Wynajmu 250 sztuk krzeseł w galerii VIP. 12. Zapewnienia nagłośnienia. 13. Zapewnienia oświetlenia. 14. Zapewnienia namiotów w ilości 3 sztuk o wymiarach nie mniejszych niż 5 metrów x 5 metrów dla artystów, technicznego oraz dla VIP. 15. Zapewnienia cateringu i wody sodowej dla wykonawców. 16. Zapewnienia riderów technicznych: odsłuchy, mikrofony, itp. 17. Dekoracji sceny, zgodnej z odrębnie przyjętym projektem uzgodnionym z Zamawiającym. 18. Zapewnienia osoby rozpoznawalnej w kraju i kojarzonej z tego rodzaju eventami, prowadzącej imprezę. 19. Zawarcia umów z artystami, w tym z prowadzącym, jak i z występującymi kabaretami. 20. Zapewnienia transportu i ewentualnych miejsc hotelowych dla występujących w ilości około 25. 21. Zawarcia umów z wystawcami okołoimprezowymi typu: mała gastronomia i inne. 22. Sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia eventu na nośnikach elektronicznych typu DVD. UWAGA: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 2. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w dniu wykonania usługi iż zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Wszystkie materiały, projekty oraz teksty opracowane przez Wykonawcę podlegają akceptacji Zamawiającego. 4. Realizacja działań informacyjno - promocyjnych powinna odbywać się w ścisłej współpracy z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Propozycje dodatkowych działań, promujących event z uwzględnieniem wykorzystania wszelkich dostepnych środków przekazu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach