Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
- Data zamieszczenia: 2011-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
REGON: 91086691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Event outdoorowy dla miasta Włocławka - kabareton - Ze śmiechem nie ma żartów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie eventu outdoorowego w formie kabaretonu, mającego na celu promocję miasta poprzez odpowiedź władz miasta Włocławek na zaspokojenie potrzeb mieszkańców miasta na tego rodzaju imprezę masową. 1. Zakres, miejsce oraz termin: 1) Teren: wskazany przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych miasta Włocławka; 2) Termin: wskazany przez Zamawiającego, przypadający na dzień wolny od pracy tj.: sobota lub niedziela, w miesiącu wrześniu 2011 roku. 3) Czas trwania kabaretonu: do 6 godzin. 2. Program eventu outdoorowego obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie: kabaretonu z występem nie mniej niż 5 kabaretów z wysokim poziomem artystycznym programu, rozpoznawalnych na kabaretowym rynku ogólnopolskim, niewystępujących na terenie miasta w ciągu ostatnich 24 miesięcy. 3. Zorganizowanie eventu outdoorowego wymaga m.in: 1. Uzyskania pozwolenia na organizację imprezy masowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U z 2009 roku; Nr 62; poz. 504 z późn. zm.) i uzgodnienia z odpowiednimi służbami (Policja, Straż Pożarna, Sanepid, Pogotowie Ratunkowe i inne). 2. Ubezpieczenia imprezy masowej. 3. Ochrony imprezy. 4. Zapewnienia specjalistycznej pomocy pogotowia ratunkowego. 5. Posadowienia co najmniej 6 toalet przenośnych. 6. Umieszczenia dodatkowych co najmniej 15 koszy na odpadki. 7. Sprzątania w trakcie i po zakończeniu imprezy masowej. 8. Całościowej promocji imprezy w terminie około 2 tygodni przed eventem (z uwzględnieniem wykorzystania środków masowego przekazu w formie: a) spotów radiowych w radiu o zasięgu regionalnym, b) dziennika o zasięgu regionalnym, c) spotów telewizyjnych w telewizji o zasięgu lokalnym, d) plakatów i afiszy oraz innych nośników elektronicznych i wizualnych. 9. Wynajmu sceny z zadaszeniem o wymiarach nie mniejszych niż 10 metrów (długość) x 8 metrów (szerokość). 10. Wynajmu barierek ochronnych. 11. Wynajmu 250 sztuk krzeseł w galerii VIP. 12. Zapewnienia nagłośnienia. 13. Zapewnienia oświetlenia. 14. Zapewnienia namiotów w ilości 3 sztuk o wymiarach nie mniejszych niż 5 metrów x 5 metrów dla artystów, technicznego oraz dla VIP. 15. Zapewnienia cateringu i wody sodowej dla wykonawców. 16. Zapewnienia riderów technicznych: odsłuchy, mikrofony, itp. 17. Dekoracji sceny, zgodnej z odrębnie przyjętym projektem uzgodnionym z Zamawiającym. 18. Zapewnienia osoby rozpoznawalnej w kraju i kojarzonej z tego rodzaju eventami, prowadzącej imprezę. 19. Zawarcia umów z artystami, w tym z prowadzącym, jak i z występującymi kabaretami. 20. Zapewnienia transportu i ewentualnych miejsc hotelowych dla występujących w ilości około 25. 21. Zawarcia umów z wystawcami okołoimprezowymi typu: mała gastronomia i inne. 22. Sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia eventu na nośnikach elektronicznych typu DVD. UWAGA: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 2. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w dniu wykonania usługi iż zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Wszystkie materiały, projekty oraz teksty opracowane przez Wykonawcę podlegają akceptacji Zamawiającego. 4. Realizacja działań informacyjno - promocyjnych powinna odbywać się w ścisłej współpracy z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Propozycje dodatkowych działań, promujących event z uwzględnieniem wykorzystania wszelkich dostepnych środków przekazu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I DOSTAWA ŚCIANKI PREZENTACYJNEJ POP UP ORAZ PLANSZY - SPRAWA NR 111/2015
Dodano: 2015-09-24 - Opracowanie elementów strategii promocji województwa kujawsko-pomorskiego w postaci scenariusza promocji oraz jego realizacji przy wykorzystaniu regionalnych tradycji kulturowych i kulinarnych oraz promocji gęsi kołudzkiej i rypińskiej.
Dodano: 2015-09-24 - Działania informacyjno - promocyjne dla realizacji projektu BUDOWA LINII TRAMWAJOWEJ DO DZIELNICY FORDON Z PRZEBUDOWĄ UKŁADU DROGOWEGO W BYDGOSZCZY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-09-23 - Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu pn:Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City- Solec Kujawski
Dodano: 2015-08-28 - WYKONANIE REKLAM ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH DLA WKU W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 66/2015
Dodano: 2015-06-22 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno informacyjnej oraz wykonanie materiałów promocyjnych Projektu: Zakup taboru kolejowego dla Szybkiej Kolei Metropolitalnej BiT-City
Dodano: 2015-05-21 - Usługi w zakresie promocji projektu Zasada zrównoważonego rozwoju w budownictwie energooszczędnym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych FSS2014HEIW0058
Dodano: 2015-05-20 - Działania promocyjne dla realizacji projektu Budowa linii tramwajowej do dzielnicy Fordon z przebudową układu drogowego w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-05-19 - Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla projektu Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport Przyjazny Środowisku, Działanie 7.3 Transport Miejski w Obszarach Metropolitalnych
Dodano: 2015-04-30 - USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH, WIZUALIZACJA I WYSTRÓJ POMIESZCZEŃ - SPRAWA 27/2015
Dodano: 2015-04-29